Olen aito kylmät kädet.
Olen väsynyt kirjoitteluun.
En ole asunut aikoihin puohitiellä.
Yritän vain parsia elämääni kokoon vaikka kehoni on peruuttamattomasti tuhoutunut.
Älkää koskaan aloittakaa juomista.
Lopettakaa
14
353
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele omaa mielenterveyttäsi!
Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.
Pahimmillaan tuo pakkomielle voi ennen pitkää johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).
-M1 - Anonyymi
Viimeksi näin tissun verhoutuneena hirventaljaan sarvet päässään juoksemassa kuin hirvi valkohäntäpeurojen perässä jortikka tanassa jossain Hyvinkään metsissä
- Anonyymi
Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.
Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.
Aloitus kyllä pätee täysin Kylmiksen "elämään" ja agendaan, mutta ei silti ole hänen kirjoittamansa. Ei ole kirjoitellut vuosiin, ainakaan tunnistettavasti, kuten Tissukin toimii nykyään, täysin anonyymisti.
- Anonyymi
Tissuttaja on vanha munasuu
- Anonyymi
Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!
:O - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!
:OLYHYESTI:
Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle. Anonyymi kirjoitti:
LYHYESTI:
Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle.Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea
Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.
-Kylmis Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.
-KylmisNäillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Näillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet
Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää
M1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää
M1Kaikki ne samanlaiset kokemuksensa kyllä vahvasti viittaa siihen. Joskun olleet jopa samaan aikaan pitkän ajan sairaalassa sängyn vankina.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633