Jos tuolla auttaa perheitä niin saako jotain tositteita että rahat menevät heille kun tekee raha siirron yp;n tilille? Laittaako kuitin että on ostanut jotain perheelle ja vienyt ne? Vai pitääkö vain luottaa että nämä perheet ovat oikeita ja apu menee perille kun antaa hänelle rahaa? Kokemuksia?
Apua käsi sydämellä koko suomi Facebook ryhmä
39
1520
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhätkö noita rahasiirtoja tekee vai täh ?
- Anonyymi
Köyhät hakevat apua ja sitten he auttavat ketkä pystyvät. MobilePay on aika yleinen millä autetaan
- Anonyymi
No yksinkertasesti ei auta elle ylläpito sitoudu antamaan tositteita ja mielummin auttaa suoraan avuntarpeessa olevia
- Anonyymi
En ikinä lähtis tuollaiseen mukaan, autan aina suoraan ilman välikäsiä.
- Anonyymi
Oli pakko lopettaa tuo suoraan avunpyytäjälle antaminen. Alkoi mese viikoittain vinkumaan surkeita tarinoita vastoinkäymisistä. Siksi lahjoitan välikäden kautta ja muut tekevät työn.
- Anonyymi
et saa, etkä saa kysyä, jos kysyt, lennät nanosekunnissa ulos. kannattaa auttaa jotakin muuta kautta ja välttää kyseistä ryhmää. yp on ostattanut ryhmän lahjoituksilla itselleen mm auton, läppärin ym. ym. semmonen auttamisryhmä se on.
- Anonyymi
Voi hel.. mitä touhua taas tolta Apua käsi sydämmellä ryhmän yp:ltä.. on pokkaa naisella sanoa ettei ryhmässä anneta ihmisten kerjätä rahaa, mutta toki itteä asia ei kosketa. Nytkin kyseinen yp kerjää selvästi sääliä ihmisiltä oman tyttären kustannuksella ja laittelee kiitos viestejä ryhmän etusivulle.. On kyllä aikamoinen yp.. ehkä se kannettava ja auton saaminen ei riittänyt, nyt pitää sitten kyniä muuta että saa kesän viettää lokkeillen..
- Anonyymi
Tämä just, ei auttaja voi olla noin härski että on itse käsi ojossa omassa ryhmässään. Rehellinen yp kieltäytyisi kohteliaasti ja ohjaisi avun sitä tarvitsevalle. Pitkä miinu yp:lle.
- Anonyymi
Mikä hänen tytärtä vaivaa
- Anonyymi
Sulla on kylmä sydän.
- Anonyymi
Auttamismahdollisuksia on paljon. Ukrainainalaisilla, joilla koti on pommitettu, jotka ovat tulleet maahan lapset kainalossa ja reppu selässä, kodissa ei ole mitään.
Ja meillä on tarpeetonta tavaraa kellareissa ja vinteillä ja varastoissa.
Itse olen saanut kodin kattovalaisimille, vanhoille verhoille, matoille ja joillekin tuoleille. - Anonyymi
vieläkö ryhmä on olemassa?
- Anonyymi
Samaa mietin.
- Anonyymi
On olemassa ja täällä hetkellä kerätään joulu perheille. En osaa sanoa kuinka muuten mutta avut jotka saa itse viedä tai tilata muualle kuin Helsingin seudulle menee ainakin perille. Useana vuonna olemme osallistuneet. Viestitelty ja tavannutkin avunsaajaa.
Saa itse valita ketä auttaa, millä tavalla ja millä summalla (ruokaa, tietyt lahjat lapsille)
Paljon vielä perheitä ilman apua. Käykää katsomassa ja osallistukaa!
Monella asiat huonosti sairauden, säästöjen ja leikkausten takia.
Joulumieltä kaikille!- Anonyymi
Meille toi eräs nainen lahjoja ja ruokaa,ei rahaa!
- Anonyymi
Nyt taas kerätään espoolaiselle yh isälle jonka tyttärellä synttärit. Yp tietysti toimittaa avut.
- Anonyymi
Tää ylläpitäjä laitettiin aikoinaan Apuna ry pois kun oli väärinkäytöksiä
- Anonyymi
Oliko tämä se joka haki omille koirilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä se joka haki omille koirilleen.
Joo
- Anonyymi
Tehkää nyt stoppi jo tälle touhulle. Googlettakaa mitä kaikkia väärinkäytöksiä löytyy ryhmän nimellä kuin ylläpitäjän ML
- Anonyymi
Laita linkkejä mitä löytyy
- Anonyymi
Eihän sieltä mitään faktaa löydy. Tätä samaa huutelua. Jos joku haluaa välillä antaa myös yp:lle jotakin, se on antajan asia. Itse olen lahjoittanut ryhmässä muutaman kerran ja tositteet saanut
- Anonyymi
Minä en saanut, erotettiin ryhmästä mielivaltaisesti.
- Anonyymi
Ei siellä rahoja siirrellä kellekään vaan esim ruokapussi tai vaatepussi.
- Anonyymi
vuokria ym laskuja maksetaan rahalla.
- Anonyymi
Tässäpä vasta järjen jättiläisiä. Mikä tällainen ryhmä on? Perustettu pari kuukautta sitten. Peruspohjana kateus niitä kohtaan, jotka saavat jotain aikaiseksikin.
- Anonyymi
Tässäpä vasta järjen jättiläisiä. Mikä tällainen ryhmä on? Perustettu pari kuukautta sitten. Peruspohjana kateus niitä kohtaan, jotka saavat jotain aikaiseksikin.
- Anonyymi
SPR = ällistyttävän suuret henkilöstökulut !!!!
Onko päätarkoitus siis ylläpitää valtavaa organisaatiota, missä on
vilisemällä erilaisia pääliköitä ja johtajia, kordinaattoreita ym.- Anonyymi
Mitä ihmeellistä siinä on? SPR toimii kansainvälisesti. Ei siellä kaikki ole vapaaehtoisia. Tarvitaan myös ammattilaisia.
- Anonyymi
Onhan siellä mennyt tuhansia euroja vuosien varrella ylläpitäjien tileille joilla ostavat ruokaa tai maksavat laskuja yms
- Anonyymi
Huono ryhmä ja epärehellinen ylläpitäjä.
- Anonyymi
Perustele, miten on huono ryhmä ja epärehellinen ylläpitäjä! Näyttäisi olevan yli 10 tuhatta jäsentä ja ryhmä toimii aktiivisesti. Luotu seitsemän vuotta sitten. Ei voi pyöriä noilla sun kriteereillä.
- Anonyymi
Toi Apunan kohu vie nyt uskottavuuden muiltaki. Ryhmät tappelee keskenään. Miksi? Kaikkien yhteinen pää määrä auttaa miksi tapella? Muuallakin kerätään myös rahaa onko niilkää lupia kerätä rahaa? Ketä on autettavat oikeesi? Kuka vaan vois omaa läheisjoukkoa autattaa oman ryhmän kautta niin et kukaan tiedä kenelle se apu menee. Vaatiiko muiden ryhmien toiminta luvat kerätä rahaa? Ryhmijä paljon ties miten mones tätä tapahtuu mitä apunassa epäillään. Huom epäillään.
- Anonyymi
Ryhmät tappelee vähistä lahjoittajista. Ne, kellä on rahaa, jatkavat lahjoittamista. Tuskin lukevat tätä palstaa, mistä totuus löytyy.
- Anonyymi
Olisi hyvä, että Apunan toiminta tutkittaisiin hyvin. Eivät ole vuosiin saaneet uusittua rahankeräyslupaansa.
Kommenttien perusteella kuitenkin vaikuttaa siltä, että monet lahjoittavat siellä paljon rahaa esim. Mobilepayn kautta.- Anonyymi
Mitä niin suurta noissa avustus ryhmissä ylläpidoille on valtavan työmäärän päälle että he tappelevatkin keskenään? Auttaista tapellaan ja muustakin. Herää ajatus mikä se on se hyöty mitä ryhmien, järjestöjen ypt ja perustajat saavat pestinsä kautta? Sen on oltava jotain taistelemisen arvosta. Apuna ryhmä täytyy tutkia hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niin suurta noissa avustus ryhmissä ylläpidoille on valtavan työmäärän päälle että he tappelevatkin keskenään? Auttaista tapellaan ja muustakin. Herää ajatus mikä se on se hyöty mitä ryhmien, järjestöjen ypt ja perustajat saavat pestinsä kautta? Sen on oltava jotain taistelemisen arvosta. Apuna ryhmä täytyy tutkia hyvin.
Politiikkaan sieltä nyt tunnutaan tähtäävän.
- Anonyymi
Maailma vie kaiken jos antaa viedä.Mitään muuta vaikutusta ei tule.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005