Juhlapyhien aikaan on tullut syötyä kuin sika. Nyt onkin vatsa kovalla ja lähestulkoon ummessa. Vaivoin saan likistettyä tiiliskiveä muistuttavia kovia jöötejä, jotka mulskahtavat putkenmutkaan varsin liukkaasti. Jöötien koostumus on kiinteä, syvänruskea ja ihanantuoksuinen. Mutta voi pojat, kyllä saa punnertaa otsasuoni pullottaen. Ja kyllähän se peräsuolikin pullottaa kun tulppa on kovana siellä. Nyt odotellaan tilanteen raukeamista, eiköhän se kunnon räjähdys sieltä tule vielä ennemmin tai myöhemmin.
Mites muilla? Etenkin Saliksen tilanneraporttia kaivataan.
Pieriksen suolistoraportti (muutkin saa osallistua!)
6
194
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris, olen jo varannut keväälle 2028 Ateneumin näyttelytilat kakellustaiteellemme. Siinä kalpenee Suomen huiput ja Russian Masters, kun tuomme tuotoksemme vähälahjaisemman kansanosamme ihasteltavaksi. Kaasunaamarit TeeHooäLLästä tai paloasemalta. Omat kumisaappaat ja vaihtovaatteet. Ikäraja K-36v ettei viaton mieli säry.
Kuvakollaaseita, muotosommitelmia, värejä, elämyksiä, mukana myös odööri.
Järjestysmiehet konetuliaseilla valvovat taideteoksiamme, ettei mikään kansainvälinen kakkaliiga pääse iskemään aarteisiimme.
Laitan virallisen lehdistötiedotteen lähiviikkoina.
T: Supertähdet Salis & Pieris - Anonyymi
Pieris, kun tulee megakakellus n. 8 kiloo paskoa haulikkomoodissa, ni lupaava aamustondis kukistuu samalla sekunnilla. Espoon juna, parkkihalli, homo-Audi-huolto, sipoota puhuvien puoluetoimisto Baja-Majan johdolla, onhan näitä.
Voitko suositella minulle stondispillereitä tai lyhytterapiaa (n. 16 sekuntia), että saisin Eiffelin tornin kokoisen mahtistondikseni takaisin, ja kakkelmarjat taas pikakiväärin tulinopeuteen ja - voimaan? Olen menettänyt miehuuteni ilman edellämainittuja.
Pieris, nyt tarvitsen vertaistukea. "Hei, olen Salis, ja olen salapaskantaja" ; kaikki taputtavat säälivästi reppanalle paskahousulle.
Mitä teen? Miten löydän perustavanoloisen Salapaskantajani? Ilman pilkkaa tms.
Pieris, pelasta minut.
T: Salis, partakoneen terät ranteissa- Anonyymi
Pieris, kohtaa alkaa valtimovereni Niagara, jos ei tule selvyyttä tähän.
T: Seppuku-Salis
- Anonyymi
Chere Pieris, katselin kuvaasi tunnin, ja hankasin hevosenkyrpääni. Heti nalli paloi.
Koska mennään naimisiin?
Mää rakstan sua.
T: Hanskahomma-Salis Voiiiiiiiii helvetti huomenna töihin ei saakelin saakeli. Tässä ajatuksia viikolle:
HAISTAKAA PITKÄ PASKA TE KALKKUNAT HELTTAKAULAT HIIVASIENET, VIHAAN TEITÄ, OLETTE KAMALIA SONTIAISIA, TE HAISETTE JA OLETTE RUMIA, VIHAAN VIHAAN VIHAAN TEITÄ! EN KATSELE TEITÄ SEKUNTIAKAAN YLIMÄÄRÄISTÄ, EN SITTEN MIKROSEKUNTIAKAAN!! VETÄKÄÄ RYPPYREIKÄ PÄÄHÄNNE JA PAETKAA VUORILLE, TE OLETTE SYVÄLTÄ PERSEESTÄ, SIELTÄ MISTÄ AURINKO EI PAISTA! OLETTE TYHMIÄ, IDIOOTTEJA, JÄRKIJÄTTÖISIÄ KANOJA!!! MINÄ VIHAAN TEITÄ, VIHAAN VIHAAN VIHAAN, OLETTE TÄYSIÄ NOLLIA JA LUUSEREITA, MINÄ OLEN PAREMPI JA YLHÄISEMPI. TE ETTE OLE MITÄÄN, EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN!!!
VETÄKÄÄ VATTU PÄÄHÄNNE JA PAINUKAA MAAN ALLE TE RUMILUKSET, HAISTAKAA PITKÄ SONTA, VIHAAN TEITÄ!!!
Salis, auttaako tähän ryyppääminen??
Terveisin Epätoivo-Pieris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768