Moikka!
Oon hakemassa 2024 kevään toisessa haussa opiskelemaan Teologiaa helsinkiin. Onko muita?
Mietin että mitä voisi opiskella pääsykokeita varten jo ennen kuin ennakkomateriaali julkaistaan? 2kk on semi vähän aikaa kuitenkin😬
Teologinen tiedekunta ja valintakoe
10
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Olen hakemassa myös nyt keväällä teologiseen Helsinkiin..
En oikein osaa suositella mitään ennakkolukemista...englannin kieltä saattaa esiintyä valintakokeessa - Anonyymi
Tsemppiä yritykseen tässä ois kättäpitempää.
https://mesenaatti.me/en/3341/akateeminen-kultivaatio-kirjan-joukkorahoitus/ - Anonyymi
Helou, aika myöhään vastaan mutta oon kanssa hakemassa nyt keväällä Helsinkiin teologiseen. En oo pystyny ollenkaan lukemaan noita aineistoja sinne kokeeseen ja on siitä kauhee stressi. Mutta veikkaan että pärjää siellä jos on lukenu vähäse ees aineistoo. Ainahan voi kanssa hakee ensi vuonna uudelleen :D
- Anonyymi
kyse on johdatuksesta.
- Anonyymi
Moi! Eilen oli pääsykokeet. Mitä mieltä kokeesta?
- Anonyymi
Mun mielestä koe oli vaikea. Ennakkomateriaalien osuudet meni hyvin, paitsi monivalinnassa oli muutama kysymys josta en ollut varma. Mutta se ensimmäisen osion essee. Mä en jotenkin päässyt sisään siihen tekstiin, no katotaan mitä käy! Ensi vuonna uudelleen jos ei nappaa. Ja mä oon ei-ensikertalainen niin on kuitenkin vaikeampaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Ennakkomateriaaliin perustuva osuus oli sopivan helppo kun olin lukenut materiaalin hyvin, mutta se Barnabaan kirjeeseen perustuva tehtävä (essee) oli vaikea. Olisin niin mielelläni lukenut aineiston rauhassa sisäistääkseni sen mitä siinä kysyttiin (vertauskuvia), mutta aika loppui kesken ennen kuin pääsin edes puoliväliin aineiston käsittelyssä... Siitä olisi myöhemmin noussut vaikka kuinka paljon ajatuksia, mutta tosiaan vastaukseen niitä en ehtinyt saamaan. Se hiukan harmittaa.
Kaiken kaikkiaan koe oli hienosti tehty ja jos ei nyt tärppää niin ensi vuonna uudestaan. Ala (teologia) ainakin on ihan mun juttu, se on ollut kiva huomata hakuprosessin aikana. Mä haen ensikertalaisena niin sinänsä elättelen toiveita siitä, että vaikeasta tehtävästä tulisi edes se vaadittavat 2 p. ja ennakkomateriaaliin perustuvasta osuudesta tulisi niin paljon, että pääsisin sisään. :)
- Anonyymi
Mielestäni koe oli aika jees, ei tuntunut ylivoimaisen vaikealta. En ole kuitenkaan ensikertalainen hakija, joten en uskalla kovasti elätellä toiveita sisään pääsystä. Mutta kaikille hakijoille tsemppiä! Toivottavasti tulokset tulisi pian ja pääsisi tästä piinasta. 😅
- Anonyymi
Mihinhän aikaan edellisinä vuosina on tullut valintakokeiden tulokset? Pitääkö tässä nyt malttaa vielä melkein kuukausi odotella vai voisikohan tulokset tulla jo aikaisemmin...
- Anonyymi
Pääsittekö sisään? Mä pääsin! 🥳
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144