Sain joulukuun lopulla maksettua viimeisetkin velat ulosottoon. Kuinka kauan luottotietoni on negatiiviset?
Tullut avioero ja pääsin väkivaltaisesta suhteesta pois. Mutta lähes koko omaisuus jäi exälle. Henkilökohtaiset tavarani vain mukana. Nyt pitäisi hieman huonekaluja siis saada. Palkkatyössä olen mutta hoitajan palkoilla ei paljoa ostella kuukaudessa. Siksi mietin saisinko kohta jostain lainaa niin voisin kerralla ostaa enemmän eikä tarvitsisi montaa kuukautta odottaa että koti on kasassa. Käytettynä aion haalia niin isoa summaa en edes lainaa aikoisi hakea.
Ulosotto maksettu
7
379
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nykyisin luottotiedot ’putsaudu’ kuukaudessa, jonka jälkeen tietoja ulosotosta ei näy.
- Anonyymi
Riippuu merkinnästä, jos UMV niin se tarvitsee ensin "maksettu" merkinnän, ja tuosta sitten kk sisällä pitäisi merkintä poistua. Jos on taas UMS niin poistunee heti pian kun velka maksettu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu merkinnästä, jos UMV niin se tarvitsee ensin "maksettu" merkinnän, ja tuosta sitten kk sisällä pitäisi merkintä poistua. Jos on taas UMS niin poistunee heti pian kun velka maksettu...
Aloittaja tässä moi. Tarviiko mun siis tehdä mitään vai odottelenko vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tässä moi. Tarviiko mun siis tehdä mitään vai odottelenko vain?
Se siis riippuu merkinnästä UMS lähtee pois automaattisesti ja UMV tarvitaan "maksettu" merkintä, siitä voit kysellä UO:lta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siis riippuu merkinnästä UMS lähtee pois automaattisesti ja UMV tarvitaan "maksettu" merkintä, siitä voit kysellä UO:lta.
Kiitos sulle vastauksesta. Täytyy perehtyä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18204451
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Se on helvetin hyvä, että saa velat pois, mutta joskus olisi parempi ettei tiedot palaisi ainakaan sataan vuoteen ja asiansa sössinyt tietäisi sen. Näitä avioero tarinoita on vaikka kuinka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010