Onko tästä mahdollista tehdä rikosilmoitusta?

Anonyymi-ap

Joudun asumaan samankaton alla erään toisen henkilön kanssa ja tietysti joutua päivittäin vuorovaikutuksiin hänen kanssa, vaikka en itse edes haluaisi. Hänellä on tapana puhua minua kuin muistakin todella alantavalla tavalla. Huorittelee, valehtelee, uhkaa väkivallalla, matkii olemustasi naureskelen ilkeästi ja käyttäytyy muutenkin niin, että saa minut ja muut tuntemaan ihan p... Hän on muutamaan kerran jopa lähestynyt minua uhkaavasti aikeena hakata, mutta väliin on aina ehditty. Eikä kyse ole siis mistään sisaresta tai edes sukulaisesta. Hän jatkuvasti yrittää vetää minua tilanteisiin, josta minulle voi seurata ongelmia vaikka en edes normaalisti hakisi itseäni semmoiseen. Aina kun yritän puolustaa itseäni, hän huutaa päälleni ja vetää uhrikortit siitä miten "ilkeästi" käyttäydyn häntä kohtaan. Minulla ei edes muuten ole mitään häntä vastaan, enkä edes ole tehnyt hänelle mitään väärää, mutta silti hän on ottanut minut silmätikukseen ja tunkee nenänsä pilkkaavalla tavalla jokaiseen asiaan mitä teen. Kun pyydän häntä lopettamaan, hän rupea hirveään nenäkkääksi, haukkuamaan ja valittamaan siitä "että ei saa enää puhuu." Koska hänhän saa puhua, mutta muut eivät saa edes sanoa omaa mielipidettään koska me olemme ala-arvoisea verrattuna häneen. Joohn en enää yhtään jaksa. Onko tämmöisestä mahdollista saada mitään edistyksellistä rikosilmoitusta? Tätä on siis jatkunut pidämmän päälle ja siihen on yritetty jo puuttua useaan otteeseen monella keinolla, mutta hänen käytöksensä ei ole muuttunut. Äärimmäisen raivostuttavaa, tämä on aiheuttanut minussa niin paljon negatiivisia tunteita, että kirjaimellisesti halkean kohta. Kärsivällisyyteni ollut toisaalta, mutta oikeasti pelkään, että napsahdan jossain vaiheessa kunnolla vaikka semmoinen ihminen joka satuttaisi muita minä todellakaan en ole. Mulla ei oo siis mitään aikomuksia, mutta pelkään, että tulee huonompi jakso ja teen jotain typerää. Mielialani on jo valmiiksi tosi horjuvassa asemassa ja tunteeni välillä tuntuvat ihan ylivoimaisilta, vaikka suurimmaksin osin pystyn hallitsemaan niitä. Alkaa mitta täyttymään pikku hiljaa... Joo tiedän, että hänelläkin on varmaan paha olla kun ollaan molemmat täällä, mutta mikään ei vain oikeita ton käytöstä. Moneola muullakin on mennyt tosi paskasti, mutta he eivät silti käytä sitä tekosyynä tuollaiselle käytökselle. Tältä henkilöltä tosin näyttää puuttuvan kokonaan moraali ja empatia kyky kun se on aina "minä minä minä, maailma pyörii minyn ympärillä minä minä minä" nii anteeksi tämmönen pitkä novelli jos kukaa jakso ees lukee tätä loppuun asti, piti vaa pakko päästä oikeasti purkautumaan koska en tiedä mitä teen ja tämä vaan tuntuu niin toivottomalta... ja anteeksi jos tekstissä oli virheitä, kirjotin tän vaa nopeesti et pääsis tuulettelemaan jonneki.

4

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kiitos jos joku vastaa

• Anonyymi

Voi sitä tehdä rikosilmoituksen vaikka siitä, että kuu on juustoa, mutta on toinen asia alkaako poliisi sitä tutkimaan. Ei huono käytös välttämättä ole rikos.
        Jos jollakin konstilla pääsisitte käräjille saakka, niin eivät välinne ainakaan sen jälkeen paremmiksi muuttuisi.

• Anonyymi

Miksi joudut asumaan saman katon alla? Eikö sitä kautta löydy tahoa joka tilanteen voi muuttaa tai voit muuttaa itse pois.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52