Eli tällä kertaa kysyisin, että onko ketään toiminut samalla tavalla kuin minä.
Olin luultavasti vitosluokalla. Katsoin x-filesiä. Huomasin, kuinka Mulder teippasi X:n ikkunaan. No seuraavana päivänä minulle tuli sama pakkomielle. Teippasin X:n pihallamme olevan varaston ikkunaan. Minä pienenä ja tietämättömänä poikana sitten luulin, että sen kautta Mulder kutsui UFOja käymään hänen luonaan. Seuraava yö menikin sitten valvoessa kun tölläsin rastia ja odottelin alieneita.
Sitten kului pari päivää. Oli hirveä myrsky. Sen myrskyn jälkeen, aamulla menin kurkkaamaan rastia ja huomasin, että se vieressä, ikkunassa oli pieni pyöreä reikä. Minä sitten tietysti luulin, että UFOt olivat vierailleet meidän pihallamme. Luultavasti se reikä oli kuitenkin syntynyt jostain pikkukivestä, jonka voimakas tuuli oli lennättänyt lasiin tai jotain tuollaista.
Nyt kysynkin, että onko kellekään muulle tullut mitään tuonlaisia juttuja filuista? Vai olenko minä ainut?
X ikkunassa
2
815
Vastaukset
- jack
sinä et ole ainut.kerran yöllä syttyi joku ihme häikäisevä valo.sellänenko siinä x-filesin jaksosa missä sen seläsä on ne ihme nyppylät.siinä jaksosa tuli sen tapane välähdys.toi on ihan tosi.kaikki muutkin oli nähnyt sen välähdyksen.luulen että ufot olis laskeutunut maahan.
- Xari
Olin jo ammattikoulussa kun filut alkoivat joten mahdolliset alienpelot olivat siinä vaiheessa jo menneen talven lumia. Kun kansiot olivat sitten jo jonkin aikaa pyörineet ja ekat uusinnat tulivat tuutista niin ajattelin piristää lähinaapurustoa pienellä kesäillan tärpillä.
Teippasin ikkunan kulmaan maalarin teipillä X:n ja juuri kun filut alkoivat valaisin sen sinisellä valolla. Siinä sitten kesäillassa ulkona kävelevät ihmiset ja naapurin kerrostalolaiset varmaan katsoivat ihmeissään että "mitä helskattia ....". Kun filut loppuivat sammui myös valo.
- Kari M.
-- Restricted Access
--- http://gamma.nic.fi/~xfiles1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184