Mervi Suomi avasi sammonkadulle kotileipomonja sen yhteyteen pienen lounaskahvilan. Toivottavasti tämä menestyy nyt paremmin kuin kahvila-konditoria enni-
Käydään nyt sit siellä kahvilla ja syömässä ja testataan leipomukset ja ruoat👍
Sammonkadun kotileipomo
8
2877
Vastaukset
- Anonyymi
Jes, toivotaan 👍Ihan rohkea veto, kun ajat aika haastavat tuollaiselle liiketoiminnalle, mutta se sentään helpottaa, että tekee kotoa käsin.
Pikkusen ahdasta parkkeerata, ellei sitten ole sopivan lähellä urheilukeskusta....
lajijasuris - Anonyymi
No parkkipaikkoja ei muuten, mut pysäköi kadun reunaan. Toivottavasti menestyy. Sitkee on ainakin yrittää, mut yrittäjäsukuun syntynyt
- Anonyymi
Mervin tarttis mainostaa enemmän, mut sekin on tietysti kallista .. Mut on siinä autojakin aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Kuka on tämä mystinen Enni, jos yrittäjä on Mervi?
- Anonyymi
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasurisJoissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
Ei kun se oli kahvila- konditoria nimi silloin kun se oli tossa vesikoskenkadulla.olikin hyvällä paikalla kun siellä kävi paljon porukkaa
- Anonyymi
On maistuva lounas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391