Jatkotarina!!Mä alotan ja muut jatkaa!!Onko ymmärretty??Ei saa kirjottaa tuhmia!!Ilmotan jos kirjotatte!!
Henkilöt:Lilli,Anna ja Minna
Alkaa...
Lilli,Anna ja Minna ovat menossa huvipuistoon,mutta se on suljettu(heidän harmikseen)!!Tytöt menevät nakkikioskille.Se on auki.Heidän onnekseen heidän ihastuksensa ovat siellä!!Poikien nimet ovat:Mikko,Markus ja Johannes!!Joskus tyttöjen pikkuveljet lällättävät joskus,että:Lilli ja Mikko yhteen soppii huomena pannaan pussauskoppii...,Anna ja Markus yhteen soppii,huomena pannaan pussauskoppiin... ja Minna ja Johannes yhteen soppii huomenna pannaan pussauskoppiin...Se ärdyttääkin tyttöjä...Pojat ja Tytöt syövät ja lähtevät kotiin.Minna soittaa Johannekselle:
Minnä:"Moi Johannes!!Mentäiskö elokuviin tänään klo:19.00??"
Johannes:"Mennään vaan.Pulu"
Minna:"m-moikka"
Johannes:"moikka nähdään elokuvissa!!"
Minna on aivan sekaisin,koska Johnnes sanoi HÄNTÄ puluksi...
Minna kertoo tytöille...He sanovat Minnalle,että hänen pitää tunnustaa ihastuneensa häneen!!Minnä kertoi ja Minna ja Johanne ovat erottomat...Tyttöjä alkaa jo vähän hermostuttaa,kun Minna on melkein koko ajan Johanneksen kannssa,vaikka näkevätkin aika usein!!Minnä vain hehkuttaa Johanneksesta aina kun he näkevät toisensa...Lillin ja Annan suhteessa Mikon ja Markuksen suhteen...
Muista jatkaa muidenkin suhteita,saa käydä itse kirjottamassa kuinka usein haluaa!Älkääkä jauhako koko ajan samasta tyypistä,vain kolmen kirjotuksen aikana saa puhua pelkästään samasta henkilöstä!!(eli henkilöistä ei tarvitse kertoa kolmen kirjeen aikana vaan samasta,vaan monesta henkilöstä yhtäaikaa)
Jatkotarina...
Janetsky
1
254
Vastaukset
- eikä...
vähän surkee =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689