Pilasiko saastekohu ja öljynsyönti VW konsernin myynnin?

Anonyymi-ap

28

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VW on sähköitänyt tuotantoaan ja sen myyminen on vähäisempää osassa päin maailmaa ja siihen kohtaan sopii Toyotan halpikset bensamoottoreineen.
      Tuolla dieselgatella ei ole enää mitään merkitystä ja kaikki konsernit käyttävät samaa tekniikkaa autoissaan hyvin laajasti. Ja jos puhutaan asiakas kohtelusta, niin on VW:n tapa ainakin reilumpi kuin esim. Toyotan joka ei korjaa edes selkeitä tehtaan virheitä, kuten lämmönvaihtimen puhkeamiset, ruostumiset jne.... sitten heillä on tuoreet huijaukset vielä käsittelyssä, kuten Hino merkillä raskaanliikenteen diesel päästöväärennykset ja sitten viimeisin isokeissi vahvistettujen ja osilla parannettujen autojen toimittaminen törmäystesteihin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih
        Suomen korjaamot kiittää saksaa...
        Varma bisnes

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?

        googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta

        VW päivitti nuo autonsa ja myi ne uudelleen ja ainakin lehdissä kerrottiin, että ne suoraan sanoen vietiin käsistä.
        Niin se totuus muuttuu Toyotan omapojan käsittelyssä, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?

        Ei Tuhottu Usa.n VW autoja . Ne korjattiin ja myytiin . Ostajia oli enemmän autoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.

        Vain Volkkari on jäänyt kiinni tuosta manipulaatiosta . Samaa ei tehnyt mikään muu autotehdas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.

        Toyotan kaasupolkimet tutki NASA, eikä löytänyt niistä vikaa.
        Mikähän tehdas maailman eniten autoja valmistavalta yritykseltä on suljettu?
        Toyotan myynti vain lisääntyy ja monella sakkaa kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aletaas vääntämään ja uutislinkit mukaan

        https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/

        kumoa ensin tammerdieselin blogi?

        hih


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      VW Ag myy oikein hyvin ja on Euroopassa ylivoimainen ykkönen.

    • Anonyymi

      hih

      • Anonyymi

        Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?

        Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .

        Vaikka se Toyotan pitkä etumatka harmittaa niin jostain panttimaksusta höpöttäminen vasta kertoo todellisesta paniikista. Olisihan se mahdollista ihan kaikilla merkeillä , siitä vaan käyttämään jos siltä tuntuu jos sellaisella olisi jotain voitettavissa. Ei kukaan estä! Missään maailman kolkassa en vielä ole käynyt, missä ei Toyotaa olisi tavannut. Onhan se ylivoimaisesti eniten ostettu koko maailmassa . Oliko viime vuonnakin peräti parisen miljoonaa autoa johdossa? Ei sitä tarvi rajata pieneen osaan maailmaa . Koko maailmasta ne suurimmat luvut löytyvät. Se on konsernille järkyttävän kova paikka.


    • Anonyymi

      VW putoaa suomessa kokoajan myynnissä-ei yhtään mallia 10 sakissa

      • Anonyymi

        Näinkö ikävästi on jo asiat?


      • Anonyymi

        Kuitenkin VW Ag:n autoja myydään meillä eniten. Viime vuonnakin 6527 autoa enemmän kuin kakkosta Toyotan konsernin autoja.


    • Anonyymi

      hep

    • Anonyymi

      Saastekohu yks hailee mutta dgs ja öljysekoilu tuhosivat aivan varmasti. Poliisikin sai tarpeekseen.

      • Anonyymi

        Pyh, noista ongelmista on jo niin kauan ja kaikki on jo kunnossa.
        Myyntiin vaikutti se, että dieseliä alettiin verottaa ja joissain maissa laitettiin käyttömaksuja kaupunkeihin jne...
        Sähköautot mitä VW alkoi tekemään, olivat suhteessa kalliita alkuun ja ennakkoluulot niitä kohtaa kovia. No määrähän ei ole ainoa asian teollisuudessa ja kaupassa, vaan myös taloudellinen tulos on kaikkein tärkeintä.


    • Anonyymi

      Saksa pian rypee autoteollisuuden työttömyydessä.
      Autovalmistus siirtyy hiljalleen Kiinaan, kuten kaikki tietävät.
      Osittain myös Euroopan autojen sähköistymisen vuoksi työt loppuvat.
      Ei tarvita kampiakselikoneistamoja, venttiilien valmistajia.
      Eikä moottorin lohkon valajia ja koneistajia, venttiilikantta unohtamatta.
      Naurakaa tälle, sillä samalla kirjoittaja potkaisesee itseään nilkkaan.
      Kiina on luvannut vallata Taiwanin. Nato on luvannut puolustaa maata.
      Olemme Natossa, joten autot ja varaosat oleviin autoihin jäävät saamatta.
      Siinähän kiinalainen seisoo osia odottamassa.

      Miettikää mitä kirjoitatte ja ennen kaikkea ostatte tulevassa seisomaan.

    • Anonyymi

      tehdasvikojen Kuningas ja saastehuijari

      Saksan valtio sitä tukee ja pitää pystyssä

    • Anonyymi

      dsg

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5264
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4458
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2571
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1948
    7. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1287
    10. Kerranki asiat oikein

      Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe