Horna?

minä

mitä mieltä kyseisestä bändistä?

12

765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaetsu

Helmi Suomalaisen BM:n joukossa. Uusi splitti Blackdeathin kanssa on kyllä ostettava heti kun talous antaa myöten (Blackdeath on myös sellaista Black Metallia että oksat pois ja kovalla kädellä). Vuohipaimen Ja Envaatnags Eflos Solf Esgantaavne ovat myös laatua(itse pidän Hornan uudesta tuotannosta enemmän kuin vanhasta). ks lättyhän ilmestyi vast'ikään myös tupla LP:nä. Näin ainakin Hornan sivujen mukaan.

• fghfgh

oon kuullu vaan uusimman albumin. äijän rääkyminen on kyllä mahtavaa, mutta tunnelma.. on huono. kitarat on viritetty ärsyttävän korkealle ja musiikki kuulostaa pahimmillaan rockilta. olisivat ottaneet vaikka oppia ajattaralta, miltä kitaroiden pitää kuulostaa. mutta jos tuo ei haittaa, niin levystä voipi tykätä. muutenkin kaikki toimii ihan hyvin

• sworn666

Lainaus fghfgh:lta: "olisivat ottaneet vaikka oppia ajattaralta, miltä kitaroiden pitää kuulostaa." Nythän on nimittäinkin niin että Horna kuulostaa kyllä paljon paremmalta ilman mitään Ajattara-systeemeitä.

• fghfgh
        sworn666 kirjoitti:

Lainaus fghfgh:lta: "olisivat ottaneet vaikka oppia ajattaralta, miltä kitaroiden pitää kuulostaa." Nythän on nimittäinkin niin että Horna kuulostaa kyllä paljon paremmalta ilman mitään Ajattara-systeemeitä.

no tuo oliki vaan makuasia. lieneeköhän tuollaisessa bläkissä tärkeää, että kitarat ovat terävät jotta ne erottuu kaiken kohinan keskeltä. mä en tiedä paljoa bläkistä ja sitä vähemmän "true"bläkistä, mutta minusta bläkin pitäis kuulostaa synkemmältä. ja ei, en ole kuunnellut yhtään vanhempaa hornaa, niin etten osaa arvioida kehitystä.

• kaetsu
        fghfgh kirjoitti:

no tuo oliki vaan makuasia. lieneeköhän tuollaisessa bläkissä tärkeää, että kitarat ovat terävät jotta ne erottuu kaiken kohinan keskeltä. mä en tiedä paljoa bläkistä ja sitä vähemmän "true"bläkistä, mutta minusta bläkin pitäis kuulostaa synkemmältä. ja ei, en ole kuunnellut yhtään vanhempaa hornaa, niin etten osaa arvioida kehitystä.

Ei ole true blackia

On olemassa tilulijöötiä jolla ei ole mitään tekemistä BLACK MEtallin kanssa. Ne ovat Metallia. Black Metal on PALJON muuta

• fghfgh
        kaetsu kirjoitti:

Ei ole true blackia

On olemassa tilulijöötiä jolla ei ole mitään tekemistä BLACK MEtallin kanssa. Ne ovat Metallia. Black Metal on PALJON muuta

no valistapa sitten meitä ja sano, mikä on sitä oikeeta black metallia. horna ei kuitenkaan ole "tilulijöötiä", niin kuin sinä sanoit

• Hevigimma

Hornan rumpali on oikeasti yksi ihanimmista ihmisistä mitä olen koskaan tavannut!
      Terkkuja vaan!

• BlackAngel

vieläkö Anssi on basisti, vai muistanko väärin?

tumman ruskeet hiukset ja ruskeet silmät ja ihanan pitkät ripset..
      vissiin Hornan perustajia..

• HailHorna666

Horna on saatanan kova!!!! Just kuuntelin hiidentorni lpn ja burzumin ekan ja kyllä vinyyliltä!! Huh huh tätä nautintoa ja nyt soi hornan musta kaipuu CD aaah !!!

• wqefqwef

Vieläkö Sami hinkkaa bassoa Hornassa?

• Anonyymi

Jeesuksen seuraajana olen usein ihmetellyt kitaristi shratnaughin aatoksia, etenkin se uusi haastattelu oli hauska...."toiset tekevät Black metal musiikkia, mutta me elämme sitä"😊....en tajua miten pelastuksen ulkopuolella oleva lihallisuudessa vaeltava/elävä ihminen voi jollakin tapaa "elää" enemmän jossain asiassa,kun kuitenkin Jumalan sanassa sanotaan että syntinen ihminen on "elävä kuollut", eikä ole eroa onko sielunvihollisen puolustaja vai tavan duunari jamppa.......jokainen lihassa vaeltava elää jo maan päällä irtaantuneisuutta Jumalasta, ja ainut elämä on Jeesuksessa, ja Saatanasta kuolema....ei sitä saatanaa tarvitse sen enempää eikä vähempää jos kuoleman tiellä on.....Elämän tie lähtee Kristuksesta Jeesuksesta,, Halleluja! Jeesus on voittaja! Eli ei tarvitse saatanaa jos mielii helvettiin=ikuinen ero Jumalasta, Jumalan tahto on että jokainen ihminen ottaisi pelastuksen Jeesuksessa, ainoastaan Jeesus on pelastus helvetiltä, eikä siinä mitään muuta "me elämme sitä" vaihtoehtoa ole😊Jeesus on elämän tie.

• Anonyymi

Nostan heidät samaan kastiin kuin Azazel. Siinä kaksi suomalaisen BM ilmentymää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5364
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4557
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2641
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2304
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1988
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1327
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1226
    Aihe