Onko Temu luotettava? Onko kokemuksia siitä, että paketti ei olisi tullut perille tai Temu olisi varastanut tietoja. Olen kyllä kuullut molempia tapahtuvan, mutta vain jossain muualla kuin Suomessa. Mitä pitää huomioida, jos tilaa Temulta. Voitteko kertoa kokemuksia. Olen kuullut, että Teemulle ei pidä antaa mitään luottokorttitietoja tai muuta (Temun sovellus siis kai varastaa tietoja). Onko tämä totta?
Onko Temulta tilaaminen turvallista?
6
1487
Vastaukset
- Anonyymi
En itse ostaisi mitään osakkeita tuota kautta.
- Anonyymi
⭐️Klikkaa linkkiä https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi ja saat💰100€ kuponkipaketin tai⭐️ syötä koodi tag68394 Temu apissa 💰saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä ostoksesta!!
- Anonyymi
Ei ole todellakaan turvallista. Mulle riitti yksi tilauskerta ja nyt on perkele kortti lukossa kun ovat yrittäneet käyttää sitä kolminumeroista koodia toistuvasti väärin. Minä vähän mietin sillon kun tilasin että kannattaako ja olisihan se väliin pitänyt jättää. Minä en itse enää koskaan tilaisi tuolta yhtään mitään. Jos saan suoraan sanoa niin toi on sama kun antas varkaalle kortin ja sanoisi että ”älä käytä tätä”.
- Anonyymi
Turvallinen ja hyvä paikka! Suomalaiset työnantajat ovat haalineet jo vuosikymmeniä sitten työntekijöitä ulkomailta halvemman toivossa…. Miksi duunarit ostaisi myöskään kotimaista… samaa tmeun tavaraa tokmannin hylkyt täynnä mutta hinta on eri
- Anonyymi
Temustako nuo työntekijät on haalittu?
- Anonyymi
Tavallaan luotettava, eli saat tilatessa jotain paskaa, mutta et koskaan mitä haluat/olet tilannut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952