Mitä mielestänne tarkoittaa käytännössä, jos joku asia on työn alla? Onko se jo aloitettu, mutta vielä keskeneräinen? Vai voiko noin sanoa, vaikka asian tekemistä ei ole vielä edes aloitettu, ainoastaan sovittu, että näin tehdään?
Kysyn, koska vituttaa ja mietin missä vaiheessa on sopivaa antaa palautetta.
Erään henkilön pitää työnsä puolesta tehdä minulle muutama paperi, joita olen nyt odottanut puolitoista kuukautta. Kysyin asiasta viikko sitten ja hän sanoi sen olevan "työn alla". Olen melko varma, ettei hän ole tehnyt asian eteen mitään.
Mitä tarkoittaa "työn alla"?
Anonyymi-ap
1
1386
Vastaukset
- Anonyymi
se sinun juttusi on varmaan työjonossa. Odottamassa että edellä olevat toisten jutut on tehty. Kysy montako juttua on edellä menossa ja arvio aikataulusta koska sinun juttusi on valmis, Vähän kuin kirurgien leikkausjonot tai tuomioistuinten jutturuuhkat.
Voihan olla niinkin että olet astunut jonkun kengille saappaillasi ja nyt sinua rangaistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397