Anonyymit Piiskan Ystävät

Olen jo vuosia piiskannut vakituisia kumppaneita säännöllisen epäsäännöllisesti.
Tutun ihmisen kanssa se on helppoa, koska jo entuudestaan tietää, mistä toinen nauttii, ja mitkä ovat hänen rajansa. Ja näiden rajojen tutkiskelu on viihdyttävää.
Olen kuitenkin alkanut miettiä, että täysin vemtovieraan piiskaamisessa on tekijöitä, jotka kiinnostavat suuresti.
Lisäksi naisystävän tai rakastajan piiskaus johtaa poikkeuksetta seksiin. Ja ei siinä mitään, punaisia pakaroita on ihana naida takaa.
Mutta entä piiskaus ilman seksiä? Asia kiehtoo, ja haluaisin kokeilla. Sen ei tarvitse olla mitään äärimmäistä, eikä sellainen minun juttuni olekaan. Kipu on toissijaista valtapeliin nähden.
Olen siisti, itsestään huolen pitävä 50v mies Pohjois-Savosta. Jos olet naisoletettu ja asiasta kiinnostunut, laita viestiä.
Myös muu asiaan liityvä keskustelu on tervetullutta. Paljon piiskaleikkejä sivutaan täällä, mutta harvemmin asiasta puhutaan erikseen.
Enkä tarkoita kerätä tähän alle runkkumateriaalia, vaikka viihdyttävää voi olla sekin.
Sen sijaan kokemukset ja vinkkien vaihto on erityise tervetullutta sukupuolesta riippumatta, vaikka itse hetero olenkin.

1

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe