GoHome on järjestänyt kilpailun jossa suosittelija saa palkintoja.
http://www.gohome.fi/tigra/osallistu.html
Pääpalkintona on Opel Tigra, joka lienee mahdoton tavoittaa? (500 suosituspistettä)
Jos olet hommaamassa GoHome laajakaistaa (nopeampi kuin 256K) tai aiot nostaa nopeutta laajakaistassasi 256/512 -> 2M/8M ilmoita minulle (opel.tigra@luukku.com), niin tehdään suositukset minun nimissä.
Jos saamme kasaan 500 pistettä, niin arvon Tigran viikoksi käyttöön seuraavan 2 vuoden ajan (=104 vkoa) kaikkien osallistuneiden kanssa.
Eli noin joka viides osallistunut voi päästä viikoksi avo-opelin rattiin
Ja 2M-8M liittymän hankkinella on tuplasti paremmat mahdollisuudet. Tällaiset lasken kahdeksi (koska saan kaksi suosituspistettä).
En lupaa mitään varmaa:
-Opel ei ehkä koskaan tule edes arvontaan, jos en saa kokoon 500 suosituspistettä.
-Et hyödy suosituksesta mitään muuta kuin tuon mahdollisen Opel Tigra arvonnan. (Muut palkinnot pidän itse jos saan kokoon osan suosituspisteistä.)
-Jos suosituspisteet menee yli 500:n niin vain 500 ensimmäistä pääsee mukaan.
Mutta et toisaalta menetä mitään jos olet hommaamassa liittymän ja otat yhteyttä ennen liittymän tekoa. Pääset mukaan mahdolliseen arvontaan ilmaiseksi :)
Ilmoitan aina jokaiselle osallistuneelle kuinka moni on jo tehnyt kanssani suositussopimuksen.
Kesäterveisin
Rami
Hommaa liittymä -> Opel Tigra viikoksi
GoHome Suositus
1
601
Vastaukset
- farmaseutti
Pyydä uusimaan lääkityksesi. Se ei ole ihan kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246