Hei olen 34v yh raumalais mies etsin pori-rauma akselilta naista joka etsii säpinää harmaaseen arkeen FwB periaatteella tai kun vain alkaa tehdä mieli seurustelu tilanteesi ei ole este ainoa toiveeni olisi että olet terve kuten minäkin ja nautit suuseksistä vastaan ottavana osapuolena
Löytyisikö rauma-pori akselilta naista jolla halua saada 34v miehen pää reisien väliin
3
446
Vastaukset
Mulle kelpais kans moinen nainen samalta alueelta
- Anonyymi
Jos tuollainen sinua kiinnostaa niin etsippä itse jostain sateenkaari poika itsellesi itseä herteona tuollainen ei kiinnosta toki voit teräsharjaa kokeilla itsellesi tuollaisen vätyksen läsnäoloa ei täällä tarvita.
- Anonyymi
Taisi löytää sen teräs harjan kun kaikki kommentit poistettu🤣 noo en tuomitse kaikki omalla tavallaan vai onko omasta sukupuolestaan epävarma kun tuollaisia täytyy huudella🤔
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606