Kutsuin kaverini tuomaan minulle kaupasta olutta kun itse asuin kaukana kaupasta siinä sitten odotelin valkoiset farkut jalassa ja musta paista päällä että poika tulisi minulla oli jo vähän pissa hätä sitten hän tuli otin heti yhden kaljan ja keskustelimme ulkona jonkun 15min pissa hätä oli jo tosi kova en kehdanut mennä ja avasin jo uuden kaljan ja menimme keittiiön istumaan istuminen oli tukalaa poika sanoi sitten lähtevänsä tupakin jälkeen ajatelin ettö kestäisin sitten menimme tupakille menin kykkyyn ja käänsin sätkän pissa meinasi tulla jo valkoisiin farkuihin ajatelin että kestäisin muutaman minuutin siinä sitten yritin immeä kessua mahdolisen nopeasti kiemurtelin ja nostelin jalkoja hätä oli jo sietämätön olin melkein saanut poltettua kun tunsin että pissaa tuli vähän pienen suhahduksen kanssa rakkoon alkoi sattua tosipaljon sitten sain yritin painaa reisiä yhteen ja toivoin että kestäisin tunsin miten tippoja alkoi tulemaan sitten sainkin kessun poltettua ja sanoin pojalle että pitää mennä samalla kun käänyin ja olin menossa pienessä kyyryssä vessaan tunsin pitten taas pimpastani purshkahti vähän pissaa no eteiseen päästyä hikituli jo otsalle en tiedä sitten miksi aloin ottaa kenkiä pois mutta se oli virhe jotenki pääsin kumaraan ja sain kengät pois mutta ylös noustesani tunsin miten pissaa tuli jo enenpi suhinan kanssa kävelin kohti vessan ovea yritin puristaa käsiäni niin kovaa pilluuni kun pystyin mutta tunsin miten pisss taas suhahti pääsin juuri vessaan ja aloin avamaan valkoisia farkujani sain napin auki sitten menetin rakon hallinan pissas suhisi housuihini laskin farkut äkkiä alas ja yritin istu pöntölle mutta myöhäistä kaikki oli lattialla ja farkuilani
Pissahätä ja valkoiset farkut
Anonyymi-ap
5
602
Vastaukset
- Anonyymi
Sillälailla spede kuseksii jo alleen buaahaa
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lady Tena ja voit suhuutella vaikka misä.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alegroup.info/H/C1n2J7
- Anonyymi
Jos on kirjoitustaito tuolla tasolla, niin jätä se homma muille!
Ei tuollaista välimerkitöntä puuroa jaksa lukea!
Suomen kieli oikein kirjoiteetuna ja puhuttuna kunniaan!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000