Morjenstatteko muita hölkkääjiä lenkillä? Itse vaan tuijotan enkä edes nyökkää.
Morjestaminen lenkillä
30
735
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi rentoa nostaa lapasta aina kun kollega tulee vastaan.
- Anonyymi
Rentoa nostaa vauhtia ja painella ohi.
- Anonyymi
Morjenstetaan vain alta 5min/km menijöitä ja sekin pitää näyttää helpolta, ei muita.6-8min/km menijät täyttä ilmaa.
- Anonyymi
En morjesta koskaan, jos ei ole tuttu. Eikä yli 4 min/km hölkkäreitä tahdo edes katsella, nolottaisi tervehtiä ja tulla tervehdityksi, sillä joku voisi luulla, että olemme samaa hölkkäreiden sakkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En morjesta koskaan, jos ei ole tuttu. Eikä yli 4 min/km hölkkäreitä tahdo edes katsella, nolottaisi tervehtiä ja tulla tervehdityksi, sillä joku voisi luulla, että olemme samaa hölkkäreiden sakkia
Minua yksi pappahölkkääjä morjestaa joka kerta kun tulee vastaan. Rentoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua yksi pappahölkkääjä morjestaa joka kerta kun tulee vastaan. Rentoa.
sienestäjät ja marjastajat morjestaa minnuu
- Anonyymi
Vantaalaisia en morjensta tunnistaa muhkeasta parrasta ja hitaasta kähö vauhdista.
- Anonyymi
+ metrien päähän ulottuvasta lemusta
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Alle 4 min / km menijöille pysähdytään taputtamaan ja usein tulee huudahdettua samalla joku rytmikäs, isänmaallishenkinen kannustusfraasikin.
- Anonyymi
Hop hop, jaksaa jaksaa painaa painaa.
- Anonyymi
Rennosti hölkkään ohi jankoomatta
- Anonyymi
No en kyllä morjesta ketään tuntemattomia. Kengänkärkiä tuijotellen eteenpäin.
- Anonyymi
Hölkätessä ei kukaan morjesta koskaan. Kun vaihdan kilpapyörään, niin maantiellä autotiellä ajaessa tullee moikkauksia kilpapyörillä ajavilta. "Mummonpyörillä", maastopyörillä, jopoilla, hybrideillä jne. Ei tule moikkauksia.
- Anonyymi
minulle tulee morjestuksia kun mänen pelti paljaana
- Anonyymi
Perskokkareiden ei tarvitse tervehtiä toisiaan kun hölkkäävät SaksiRiikan perässä peräkanaa turmioon.
- Anonyymi
Ajan haaskausta edes vilkaista hitaita löntystelijöitä. Eivät viitsi edes yrittää. Toista se on stadissa, missä tervehditään nimellä kollegoita eli 4min vauhti eteneviä uljaita JUOKSIJOITA.
- Anonyymi
Minä läskinä nostan lapaa aina kun Bati tulee lenkillä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä läskinä nostan lapaa aina kun Bati tulee lenkillä vastaan.
Bati kannustaa sinua ihaillen ja näyttää iloisesti peukkua, kun hän itse köpöttelee 8min/km vauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bati kannustaa sinua ihaillen ja näyttää iloisesti peukkua, kun hän itse köpöttelee 8min/km vauhtia.
Höpsis. Bati polkee reipasta 23km/h vauhtia ja mulkoilee kulmien alta, kun köpöttelen 8min/km vauhilla vastaan.
- Anonyymi
Allekirjoittanut sanoo lenkillä muille
mitä ukko?
Saa käyttää.- Anonyymi
Onko kaikki vastaantulijat pelkästään ukkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki vastaantulijat pelkästään ukkoja?
Naisille voi heittää mitä eukko.
- Anonyymi
Ai jaa.
- Anonyymi
Morjenstan gopro ukkeleita.
Pääsen kuvaan. Ai että- Anonyymi
Tööttäilen gopro ukkeleille ohi ajaessa.
- Anonyymi
Moe mistäs olet tulossa?
- Anonyymi
En morjesta juoksijoita.
- Anonyymi
Moro
- Anonyymi
Kehtaakko morjestaa kovia mänijöitä jotka tunnistanut Stravasta?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410