Kun tiputti luukusta kirjeen. Nyt en saa enää unta. Sinuun meni ajatukset heti, haikeana.
En tiedä oletko edes täällä enää. Ehkä et ole ollut kuukausiin, olen vain välillä kuvitellut tuttuja ääniä täällä sinuksi silloin tällöin. Tunnistellut väärin.
Luin illalla vanhan viestini täällä. Olin niin toiveikas kesäkuussa, kun haaveilin tulevasta kanssasi… siitä kourallinen päiviä eteenpäin, eikä enää nähty.
Ikävöin edelleen sinua.
-S
Postinkantaja herätti jo kahden jälkeen
11
401
Vastaukset
- Anonyymi
Nukahdin vielä pariksi tunniksi ja näin sinusta unta. Istuin autossa kuskin paikalla ja sinä takapenkillä. Oli tosi pelokas ja epävarma olo ratissa, koska en ollut ajanut kaupungissa vuosikausiin. Olimme ilmeiseti menossa sairaalalle ja tiessä oli jotain omituisia merkkejä ja keltaisia viivoja, jotka tekivät kaistoista tosi kapeita.
Sanoin sinulle:
"xxxx, en osaa löytää perille".
Sinä mumisit välinpitämättömästi jotain. Pahoittelin, että en saanut selvää ja pyysin sinua toistamaan. Sanoit samalla äänenpainolla saman asian, enkä kuullut vieläkään mitä sanoit.
Siihen heräsin...- Anonyymi
Vautsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vautsi
En ihmettele yhtään, että alitajuntani loi tuon unen. Symboloi tilannetta erittäin hyvin... 💔
- Anonyymi
Ehkä alitajuntasi ilmoitti, että hän haluaisi auttaa tarvittaessa, mutta sinun pitäisi ensin antaa siihen lupa.
- Anonyymi
Cool story pro.
- Anonyymi
"Pro" on "professional" eli ammattilainen.
Se 15 vuotta vanha meemilatteus, jota tavoittelit, on "Cool story, bro". :)
- Anonyymi
❤️..
- Anonyymi
miksei enää nähty🥹
- Anonyymi
Toiko postinkantaja karhukirjeen vai työkkärin työhönosoituksen?
- Anonyymi
Toivottavasti kohtaatte vielä.
- AnonyymiUUSI
Tästä on vuosi aikaa. Muistan vieläkin tuon karkauspäivän unen ja ihan liian kapeat kaistat Rautatienkadulla. Sen ahdistuksen ja turhautumisen, kun en millään saanut sinuun yhteyttä vaikka olit niin lähellä, vain käsivarren ojennuksen päässä.
Vuoteen on mahtunut niin paljon kyyneliä, paljon enemmän kuin osasin tuolloin odottaakaan. Toivon, että elämä vei samaan aikaan sinua onnea kohti, vaikka minua ei vienytkään. Vain hyvää sinulle tahdon, aina vain pelkkää hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995