Outlook express 6 lykkää tällaista virheilmoitusta, kun yritän lähettää viestiä.
Viestien vastaanotto kyllä onnistuu. Voiko ketään hjelppiä kiitos?
------------------------------------------------
Viestiä ei voi lähettää, koska palvelin hylkäsi yhden vastaanottajista.
Hylätty sähköpostiosoite on [email@osoite.fi]. Aihe 'testi',
Tili: 'pop3.taajama.com', Palvelin: 'smtp.taajama.com', Protokolla: SMTP,
Palvelimen vastaus: '550 5.7.1 ... Relaying denied. Proper
authentication required.', Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 550,
Virhenumero: 0x800CCC79
Outlook express lähetys virhe.
10
9469
Vastaukset
- oksajo-m
Kokeile tätä. Avaa outlook ja sieltä paikalliset kansiot, avaa lähtevät kansio ja poista siellä oleva viesti. Pitäisi toimia sen jälkeen on ainakin minulla toiminut.
- Heli
Ei auttanut tuokaan vinkki..
- Olli
Tilit sieltä lisäasetukset porttien numerot että ne ovat oikein em: itselläni on lähiverkko, ja luvut ovat siellä pop 3:messa 25 ja smtp:ssä 110.
- .. .. ..
minullakaan ei auttanut viestin poistaminen lähetetyistä ja porttien numerot olivat samat?
Muita ideoita? .. .. .. kirjoitti:
minullakaan ei auttanut viestin poistaminen lähetetyistä ja porttien numerot olivat samat?
Muita ideoita?... poistaa _osoitetiedoista_ kaikki scandinaaviset merkit, esim. Liisa Hänninen -> Liisa Hanninen.
Minulla on tuo tepsinyt.
- ratkaisu minulla
Itselläni oli seuraavanlainen lähtötilanne:
DNA Finlandin Adsl-yhteys ja Saunalahden sähköposti & Outlook.
Viestit tuli kyllä perille, mutta kun yritin itse Outlookista lähettää sähköpostia, tuli kyseinen otsikon "eksoottinen" virheilmoitus.
Ratkaisu (tässä minun tapauksessa) oli laittaa:
Incoming mail (POP3) pop.saunalahti.fi
Outgoing mail (SMTP) smtp.dnainternet.net
Eli jos minulla olisi siis ollut myös Saunalahden
Adsl-yhteys, niin SMPT-palvelimena olisi ollut ¨
silloin posti.saunalahti.fi
Eli tästä nyt sitten vaan soveltamaan, kuka
on Internet yhteyden palveluntarjoasi ja
kenen sähköpostia käytät?
terv. Mr. Morden- nabby
Lähetettäessä sähköpostia sähköpostiohjelmalla, lähtevän postin palvelimeksihan tulee aina se, jonka palveluntarjoajan internet-yhteys sinulla on käytössäsi.
Muita syitä tuohon virheeseen voi olla palomuurin tai roskapostiskannaajan liian tiukat asetukset. - SirkkaElina
Mikähän SMTP palvelin osoite on, kun minulla on yhdistelmänä Soneran internet yhteys ja Saunalahden sähköposti & Outlook?
Sama ongelma kuin muillakin; posti tulee, mutta ei lähde. Portit ovat oikeat.
T: SirkkaS - ohhoijakkaa....
SirkkaElina kirjoitti:
Mikähän SMTP palvelin osoite on, kun minulla on yhdistelmänä Soneran internet yhteys ja Saunalahden sähköposti & Outlook?
Sama ongelma kuin muillakin; posti tulee, mutta ei lähde. Portit ovat oikeat.
T: SirkkaSkannattaa varmaankin tuollaista kysellä YHDEKSÄN VUOTTA VANHASSA ketjussa...
Oletko lukenut soneran omat ohjeet?
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sähköposti
- Et sillee...
Jonkun vastaanottajan osoite on väärä, tai sitä ei ole olemassa. Etsi se virheellinen osoite (vastaanottaja) ja poista se vastaanottajien listasta. Sitten pitäisi toimia !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456