kertokaapa miksi kuljetus alalla isännät on niin kuningaita ja täysin pihalla kuin lumiukko ja rengit rassukoita puukengät jalassa mennään lopotikoloti ja omistetaan koko maailma
isännät ja rangit
8
1338
Vastaukset
- Rahtari
Siks koska isännälle ei jää enää mitään käteen sen jälkeen kun rengille on maksettu sen paska palkka. Isäntä kyllä pärjää kun on rahaa aikanaan tehnyt, paljonkin..
- Renki
Kyllä isäntä on ihan itse keikkansa hinnoitellut.
Ja kakarat ajaa ne edellä mainitut puukengät jalassa jollain naurettavalla kilometritaksalla kunhan vaan saa ajaa isoo autoo (silmät renkaina, et saaks tästä viä palkkaakin). Osaan kyllä kuvitella, että alkaa jotain ulkopuolista sylettää näiden maailmanomistajien käytös jossain baarissa. Sit kun oikein aletaan näiltä oikeiden kuskien piireissä lähinnä hilpeyttä herättäviltä puukenkärahtareilta kyseleen, että missäs oot ajellu, niin vastaus on että tossa Sompan ja Hakkilan välissä oon hiaronu. - Eki
Renki kirjoitti:
Kyllä isäntä on ihan itse keikkansa hinnoitellut.
Ja kakarat ajaa ne edellä mainitut puukengät jalassa jollain naurettavalla kilometritaksalla kunhan vaan saa ajaa isoo autoo (silmät renkaina, et saaks tästä viä palkkaakin). Osaan kyllä kuvitella, että alkaa jotain ulkopuolista sylettää näiden maailmanomistajien käytös jossain baarissa. Sit kun oikein aletaan näiltä oikeiden kuskien piireissä lähinnä hilpeyttä herättäviltä puukenkärahtareilta kyseleen, että missäs oot ajellu, niin vastaus on että tossa Sompan ja Hakkilan välissä oon hiaronu....joka sana. Valitettavasti.
- Ajomiäs
Jos kerran seuraat läheltä, niin mikset kysy suoraan. Ehkä käytös on sellaista, kun kukaan ei ole koskaan asiasta maininnut eikä kritisoinut.
- rekkamies
minäkin seurailisin jos saisin omat jutut niin hyvään malliin ettei tarttis kun toisia kyylätä
kenkä jalassa tai mialuummin ilman - SisuMäättä
Noh.......oneksi on AKT joka hankki PERÄTI 2 centin palkankorotuksen ja turvavyöpakon :D
- 876667777
Noh oneksi
- SisuMäättä
876667777 kirjoitti:
Noh oneksi
Älkää mulle raivotko, ei se mun vika oo että AKT on munaton liitto ja ei saa palkkoja kuntoon... itsekin saan lauantailisää AKT:n ansioista 0% päivän pituus noin 11h ylitöitä saan AKT:n ansiosta 0h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371