Mulle sattui vähän aikaa sitten sellainen juttu, että tapasin yhdessä tanssipaikassa naisen, joka jotenkin veti puoleensa.. itse olen nainen ja koskaan aiemmin en ole tälläistä tuntenut, ikääkin on jo päälle 30..
Olen ollut ilman miestä puoli vuotta, siitäkö on kysymys vai mistä....olenko bi?
Onko kellään vastaavaa kokemusta?????
kumma juttu..
outoa..
1
237
Vastaukset
- Repe Ruutikallo
Jos tuntee eroottista vetoa oman sukupuolensa edustajaan, on varmaan jonkinasteinen bi. En näkisi asiassa valtavaa ongelmaa: valinnanvara seuran suhteenhan vain kasvaa.
Päänkivistystä voi kyllä syntyä sen miettimisestä, mitä tuntee vuoden tai kahden päästä; uskaltaako siis ruveta suhteeseen pahaa-aavistamattoman miehen kanssa, jos veto naisiin päin alkaa tuosta enentyä. Itse kyllä purisin kieleeni, jos muusani äkkiarvaamatta ilmoittaisi tuonsuuntaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556