Hyvä nettikangaskauppa

Anonyymi-ap

Mikä ois luotettava kangaskauppa netissä? Onko kokemuksia kankaita.com ja Jyväskylän kangaskaupasta? Joitain arvosteluja löysin, mutta vanhoja. Niissä ei hirveesti kehuttu paikkoja, mutta onko meno muuttunut? Niissä ois halvinta.

4

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni kokemusta 3 vuoden takaa kankaita.com, tilasin sieltä verhoilukankaan sohvaan. toimitus oli nopeampi kuin odotin ja sain tosi laadukkaan ja napakan kankaan edullisesti. Itse hoidin verhoilun ja istuinosaan uusin myös pehmusteen ja koko homma tuli maksamaan alle satasen. Verhoilijalle jos olisin vienyt niin hinta olisi ollut moninkertainen. Jyväskylän kangaskaupasta en ole tilannut, mutta paljon olen kehuja kuullut ompelevilta tutuilta. Minulle tuo on niin lähellä että voisin kävellä sinne , mutta ei ole vielä ollut tarvetta.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Virossa hyvä kangasliike netissä Synnyday kangad . Toimutus postin kautta. Tilannut usein sieltä, kauniit, hyvälaatuiset kankaat ja saatavan myös leveitä kankaita 180cm edullisesti.

• Anonyymi

Minä tilasin muutama vuosi sitten kankaita.com:sta sohvaani verhoilukankaan, eikä ole tarvinnut katua. Oli edullinen ja laadukas kangas. Kotimaisessa olisi vastaava maksanut puolet enemmän ja toimituskulutkin olisi ollut enemmän. Toimitus ei ihan niin nopea välttämättä kuin kotimaisista, mutta tilaisin toistekin jos olisi tarve.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe