Abi dapi kapi tulee vahvistamaan valon keskikenttää.hän on 41v kiintiö pakolainen Syyriasta sotaa paossa..tulkaa kesällä joukolla kannustamaan ...pitäs päästä naimisiin sais pitempään olla..
Valoon vahvistus.
25
569
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on just sitä mitä kaivataan.suvaitsevuutta..avara katseista. Hänkin on ihminen stop rasism.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos tekee jotain rehellistä leipänsä eteen. Maksaa osuutensa laskuista,kunnioittaa naista.Noudattaa Suomen lakia. Heti varaan kirkon, miten Abu- Babille sopii nopeallakin aikataululla.
- Anonyymi
Ennen juhannusta mieluiten..
- Anonyymi
Toukokuussa on jo valoisaa ja vehreyttä aluillaan,et olisko silloin.Kunhan saan töissä kesälomalistan vahvistettua, niin lyödään sit päivä lukkoon.Sulhanen saa hoitaa imaamin vihkiin.Minä varaan Keitaan hääjuhlaa varten.Raha-asiat on kunnossa, kun pakoloinen saa enemmän kuin tavis työläinen.Ihanaa.Kyllä tää tästä järjestyy älä huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuussa on jo valoisaa ja vehreyttä aluillaan,et olisko silloin.Kunhan saan töissä kesälomalistan vahvistettua, niin lyödään sit päivä lukkoon.Sulhanen saa hoitaa imaamin vihkiin.Minä varaan Keitaan hääjuhlaa varten.Raha-asiat on kunnossa, kun pakoloinen saa enemmän kuin tavis työläinen.Ihanaa.Kyllä tää tästä järjestyy älä huoli.
Pitää sit suku hommaa kans tänne....pistäs jo mekkoo päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sit suku hommaa kans tänne....pistäs jo mekkoo päälle.
Ootas nyt kun ompelija saa kohta viimesen langan katkastua.Juu suku ja kylänmiehet on 100 henkeä ennakkolaskentana.Mun puolella kirkonpenkissä istuu 30 hlöä max.Korvatulppia jaetaan ensimmäisen kerran kirkon ulko-ovella molotusta vaimentaan.Hääpaikalla myös useampi jakelupiste tulppia.Morsiamenryöstössä saa olla tarkkana,ettei viedä väkisin ugabuga maahan saakka orjaksi.Kukaan ei sieltä enään mua löydä.Huh on tässä kaikkea jännää.
- Anonyymi
Aasilla mennään sit juhla paikalle..
- Anonyymi
Kamelilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamelilla...
Kamelit varattu aasit kelpas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä homma.Mitäs tässä nyt vielä pitää muistaa.Yhteinen pankkitili kuuluu avata tietenkin.Häämatka sulhasen kotimaahan aurinkoon ja lämpöön.Mitähän ostas huomenlahjaksi sulhaselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähi-idän mustalaiset ajaa Bader Meinhof Wagenilla
- Anonyymi
Teko toosa tottai .
- Anonyymi
On se, kyllä
- Anonyymi
Isabellassa tanssitaan häitä..puukot ja puntarit kotio ovella turvatarkastus.
- Anonyymi
Aivan on
- Anonyymi
Mikäs häät bändiksi Oisko bad ja ryyd..??
- Anonyymi
Aivan kyllä on
- Anonyymi
Hieno homma arvostan abdullahin sukua.
- Anonyymi
Aivan kyllä on ei
- Anonyymi
Valoon?
- Anonyymi
hyvin valoisaa
- Anonyymi
Jos urheilla osaa niin kaikki maahanmuuttajat ovat tervetulleita.
Jokainen joka joskus on luistellut ainakin saa paikan mäntän kela-pojista. - Anonyymi
Urheilu se on mikä kannattaa
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201