Turhauttava matka

Anonyymi-ap

Menemme kohti vihaa. Tämä viha kytkettiin jo lähtökohtaisesti 2003-2004 elämääni minkäjälkeen elämäni on ollut enemmän tai vähemmän hammasterkiristelyä. Elin ikäänkuin roolissa missä tunne ilmaisun tilalla on vain sisäänpäinkääntynyt vihantunne. Tämä oli toki omaa vikaani koska "menin maailmanmukana" ja pelkäsin muita ihmisiä.

Tein korjausliikkeen 2010 kun sen hetkinen maailma veti löysän hirren niin kireälle että itsemurha tunteet kävivät sietämättömän koviksi. Tällöin käännyin myös puhtaasti uskoon ja uskoin sen olevan ratkaisu itsemurha toiveiden poistamisessa.

Ongelmana oli se että maailma ei tehnyt korjausliikettä minun mukana, vaan se jatkoi menoaan täysin väärään suuntaan uskoen että minä olin se sama ihminen joka oli "pakosta" elänyt siihen astisessa roolissa.

Sen jälkeen olemme vain menneet kohti sitä viha kytköstä tähän vuoteen asti. Ja se turhauttaa minua koska joudun odottamaan sitä "vihan huippukohtaa", ennenkuin saan todistettua että olin oikeassa ja että ihmiset olivat väärässä luullessaan että olen joku muu mikä oikeasti olin.

Ja se turhauttaa ja turhauttaa minua kun toivoisi sen jo olevan ohi ja minun viimeinkin saavan sen elämän mikä minun piti saada jo 2003-2004 ja mikä minulta silloin otettiin pois.

5

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

viha ? sillä pitää olla kohde ei se itsestään synny
      Syy ja seuraus , voi olla niin että jokin johtaa toisen polkuun ja se viekin pidemmälle

• Anonyymi

valehtelu on vihattavinta mitä voi olla , mutta toisen valhe voikin johtaa totaaliseen voittoon vaikka sillä olisikin vahingoittamistarkoitus , koska tulevaisuutta emme tiedä

• Anonyymi

Suomen talous ja yleinen pahoinvointi ei kohene ellei kansalaisia kohdella kohtuullisesti...

• Hienoa kun kerrot todellisia asioita ja tunteita, tämä on arvokasta.

Itse omaksuin vihan myös suunnilleen noina samoina vuosina kuin sinä, ja sille polulle jäin. Se korvasi muut tunteeni ja pääsin niistä täysin eroon. On olemassa erillaisia vihan tunteita, hyviä ja huonoja, jos valitsee oikean niin se on voimaa. Olin sen vihan jo aiemmin tuntenut, satunnaisesti, se oli syvällä sielussani, kun lopulta sain siihen yhteyden, en tarvinnut enää mitään muuta. Se olen minä ja minä olen se.

Hylkäsin jumalan, ikinä siitä ei ollut mitään apua minulle, se ei auttanut yhdessäkään ongelmassa ikinä vaikka kuinka rukoilin ja pyysin kuin typerys.
      Nyt selvitän ongelmat itse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe