Sama omistaja, varmaankin laitettu taas vaan toisen kaverin nimellä pystöön uudestaan , näin saadaan tuet( starttituki) verot +ALV+ työnantajamaksut , anteeksi ja näin Suomalaiset verojen kautta maksumiehiä näiltä yrittäjiltä ! Tukekaahan vain näitä ulkolaisten paikkoja , älkää vaan turkki Suomalaisen omistamaa paikkaa,,ettei latteus iske, miten se pärjää ! Minä en tue näitä ulkolaisten paikkoja enää ollenkaan , rahat liikenevät ulkomaille yrityksestä suoraan sukulaisille ja täällä kämpät omistavat ( pizza tuloilla ) ja töissä on 3-4 ukkoa koko ajan , kysyn vaan millä tuloilla !
Kiiminki Pizzeria
8
1208
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu kaverihan se siellä taustalla pyörittää taas ”uutta” yritystään, vaan ei omalla nimellään. Löytyykö annoslistalta ”Kupru- pitsa”???
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älkää puhuko paskaa! Kertoi avoimesti ostaneensa paikan, kun tuli myyntiin ja halusi ettei tule kilpailijaa ja että tarjoavat erilaisia ruokia toisessa paikassa. Toiminut Kiimingissä jo vuosia ja on rehellinen sekä ystävällinen yrittäjä. Siellä te kateelliset taas marisette. Menkää tekin töihin.
- Anonyymi
Taustaltaan kurdipaskiainen. Veronkiertäjä.
- Anonyymi
Ulkomaiset ei ikinä maksa veroja. Aina vedetään ohi kassan. Varsin kuljetustuotteet. Olen nähnyt.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18340943
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Se on kyllä ankea ja kylmä paikka. Kerran kävin siellä syömässä pari vuotta sitten, mutta jäi siihen kertaan. Ei pitsassa varsinaisesti vikaa, mutta paikan ulkonäkö, fiilis + salaattipöydän ankeus oli aika neuvostoliittolaista.
Menin sitten iloisin mielin pari päivää uuden pitserian avajaisten jälkeen hakemaan uutta pitsaa, niin just saman näköinen ja samat kaverit tiskillä -> koko pesue teki uukkarin ja käveltiin yläkertaan AIVAN MAHTAVALLE pitsalle. Mutta Tikankontti meni konkkaan, joten taidetaan joutua laihutuskuurille.. - Anonyymi
Myyvät olutta alaikäisille myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007