Onks teillä kokemusta aerokinesiasta tai vinkkejä joita voisin kirjoittaa ylös. (Esim. Erilaisia tapoja harjoitella)
Aerokinesia
3
254
Vastaukset
- Anonyymi
Moi oon miettinyt samaa kun oon harjoitellut yli 3 vuotta enkä oo oppinut mitään. Noh, mä ainakin oon nyt tässä lähiaikoina oppinut, että meditointi on oikeesti kaiken A ja O, joten kannattaa aloittaa sillä. Seuraava harjoittele saamaan tuuli isommaksi, kun siinä onnistut voit olla jo tosi ylpeä itsestäs. Seuraavaksi eti kuivia lehtiä ja yritä tehdä lehti pyörre. Sen jälkeen ylitä luoda tosi suuri tuuli ja sen jälkeen saa se hiljentymään. Tämän jälkeen oot jo niin hyvä, että voit harjoitella jopa suuria lehtipyörteitä. Muista meditoida paljon ja aina kun harjoittelet keskity oikeasti ja kannattaa meditoida aina ennen harjoittelua, jotta sä oot rauhallinen ja pystyt keskittymään. Ootko saanut ennen jotain kokemuksia aerokinesiasta. Jos oot niin kannattaa uskoa, että kaikki ne on totta. Jos haluat oikeesti oppia niin pitää uskoa, että onnistut.
- Anonyymi
Älä vaan sit tupakoi tai muutenkaan leiki tulen kanssa. Voin sanoa että voimakas aerokineettinen energia ja kuiva lehtipyörre on todella tulenarka yhdistelmä. Itte vedin hermosavut keskellä aerokineettistä istuntoa ja sain hanuriini toisen asteen palovamman. Isoa tuulta ei myöskään kannata väkisin äkistellä jos ei irtoa. Muuten tulee kostea, ruskea ja haiseva pyörre josta kukaan ei tykkää.
- Anonyymi
Aloita harrastus syömällä iso lautasellinen hernekeittoa. Tulee voimakasta aerokinesiaa voin sanoa. Torstaisin aerokineettiset energiat on korkeimmillaan, koska silloin ilmassa on runsaasti ruskeaa manaa 💨 💩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007