Ovatko kaikki tyytyväisiä stubbiin ketkä häntä äänestivät
Alexander stubb
26
368
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestin Alexander Stubbia. Molemmilla kierroksilla. Tavallisesti kuulun ns. nukkuvaa puolueeseen mutta nyt äänestin koska edesmennyt äitini ei halunnut eräästä tietystä henkilöstä Presidenttiä. En minäkään. Äiti saa nukkua rauhassa haudassa eikä tarvitse kääntää kylkeä. Olen itse ihan tavallinen kansalainen. En tiedä on minun elämään suurta merkitystä kuka on Presidenttinä. Sitä olen joskus miettinyt.
- Anonyymi
Kannattaa ajatella omilla aivoilla.
- Anonyymi
Äänestin stubbia toisella kierroksella koska muuta ei ollut.
- Anonyymi
Ärsyttävä kekkula, mutta en voinut homoakaan äänestää.
- Anonyymi
ih yhtä homo se stubuki on, sillä erolla et kiusaa näkövammaisia ja venäläistä syntyperää ja ajaa vielä Suomen sotaan! ainoostaa siks et saa itellee enemmän julkisuutta.
- Anonyymi
Kauheesti sotatietäjä ,en äänestänyt ketään toisella kierroksella ekalla panin Vennamon nimen .
- Anonyymi
Oliko Vennamo ehdokaslistalla ???
Kas, kun en huomannut. Kiireessä varmaan jäi huomaamatta.
Täytyykin seuraavan kerran, olla tarkempi ja huolellisempi.
- Anonyymi
Stubb on älykäs, kielitaitoinen, esiintymiskykyinen presidentti.
- Anonyymi
Mitä ne oli ne koulukiusaaja jutut.
- Anonyymi
En ikinä ole Stubbista pitänyt mutta kun Halla-aho putos jatkosta niin hallitusta äänestin..
Haavisto edustaa homoja ja teki inhottavan Isistempun ministerinä-hyi saatana - Anonyymi
Erittäin tyytyväinen . Halla-aho olis myös hyvin pärjännyt .
- Anonyymi
Äänestin Stubbia molemmilla kierroksilla. A. Stubb on älykäs, huumorintajuinen ja kielitaitoinen. Hän on kuin kotonaan sekä kotimaan Suomen tilaisuuksissa että eri puolilla maailmaa pidettävissä huippukokouksissa.
Erityisen ilahtunut olen siitä, miten hän keskustelee meidän tavallisten tallaajien kanssa. - Anonyymi
Äänestin Stubbia. Ensimmäisellä kierroksella Jussia . Muita vaihtoehtoja ei ollut.
Hyvin on hommat hoitanut, näin aluksi.
Kielitaitoinen kaveri, kansainvälinen, esiintymiskykyinen. Sanoo asiat suoraan, ei turhaa jaarittelua sanojen pyörittelyä, tyyliin Koivisto tai Niinistö.
Mielestäni saa sanoa, myös sisäpolitiikkaan mielipiteensä.- Anonyymi
Samoin, hyvin meni. Saatiin hyvä presidentti .
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Lihapäiden pressa, kuten näkyy.
- Anonyymi
Vol. 2 jo.
- Anonyymi
Missä Ukrainan presidentti yöpyi kun oli Suomessa valtiovierailulla?
- Anonyymi
Halla-aho ja Kulmuni tekivät isänmaallisen teon kun testamenttasivat puolueittensa äänet Stubbille.
- Anonyymi
No kun ei ollut kuin kaksi vaihtoehtoa vaaleissa, ylimielinen hammaskeiju ja homo. Kaduttaa. Olisi pitänyt sittenkin piirtää ruma kuva korttiin.
- Anonyymi
Joo,onhan se ihan hyvä Ruotsin ja Suomen ruotsinkielisten presidentti.
- Anonyymi
Keskustasta pitäisi presidentti olla.
- Anonyymi
Kepu kuuluu punakaartiin.
- Anonyymi
En äänestänyt Stubbia, koska muistan sen touhut enkä ole hevoshampaaseen tyytyväinen. Siinä on varsinainen vänrikki Nappula.
- Anonyymi
Ihan sama kuka on pressana, kunhan ei ole demari tai vihreä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221