Pistetään nyt tätä viestiä tännekin palstalle...
Mistäpä löytäisi "lyhyitä" tavallisia miseten t-paitoja? Kaikki vaatteet kun tuntuu olevan suunniteltu pitkille ja hoikille ihmisille. Kesällä olisi kiva pitää paitaa housujen päällä mutta en halua t-paitaa joka ylettyy lähes reisien puoliväliin asti...toisaalta pienet koot ovat liian tyköistuvia vatsan kohdalta vaikka suht normaalivartaloinen olenkin, ja niissäkin pituusero on minimaalinen jos sitä edes on. Joten leveydeltään mun koko on M-L mutta takapituus ei saisi olla yli 65 cm. Kapeissa paidoissa pituuden pitäisi olla n. 60 cm tai muuten ottaa kiinni vyötäröltä / reisien yläosasta (erittäin ällön näköistä), leveämmät mallit vois olla max n. 70 cm. Mun mielestä tavallisen t-paidan kuuluis ylettyä siis vyötärölle, en halua napa- enkä reisipaitoja...ilmeisesti kroppani mittasuhteet ovat täysin väärät normaaleille vaatteille.
Jotenkin tuntuu että kokomitoitukset on ihan pielessä ja menossa aina vaan kapeampaan suuntaan (ei, en ole lihonnut) kun L-koon paidat voivat olla naurettavan kapeita. Itseasiassa koko kokoluokitus on aivan järjetön koska meitä ihmisiä on niin monesta muotista...myös paidoissa pitäisi olla pituus ja leveys koot kuten esim. farkuissa.
T-paidoista
shirter
1
451
Vastaukset
- kookospallo
Ainakin tällainen saksalainen nettikauppa, kuin www.emp.de myy aika lyhyitä ja leveitä (suomalaiseen verrattuna) paitoja. Tosin ne eivät ole peruspaitoja, vaan vähän rock-vaatteita. :)
Muistaakseni ihan jossain tarjoustalossa tms. halpakaupassa olen ihmetellyt niitä paitojen kokoja. Mutta en sitten mene takuuseen moisten laadusta. Tosin eipä ole hintakaan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942