Mieheni kaksi bi seksuaalia kaverusta

Anonyymi-ap

Olen 38 v. nainen. Naimisissa olen ollut 8 vuotta. Minulla on muutamia pukeutumiseen liittyviä fetissejä ja seksiin suhtaudun.. no sanotaan vaikka ymmärtäväisesti ja hyväksyvästi.

Mieheni ystävät käyvät ajoittain mökillämme ja harrastavat seksiä keskenään. Minua ei tuo... enään häiritse. Alkuun oli hiukan outoa. Vuoden ajan olen ollut myös huomion kohteena. Ja minua on ns. naitu myös porukalla. Miten tuo asia on noilla BI seksuaaleilla yleensä ?

5

1500

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai mitenkö ? No nuo miehet ovat käyneet eheytyskoulutuksen:)

• Anonyymi

Kaikkihan ovat tyytyväisiä? Hyvä kun pystyy puhumaan ja toteuttamaan kaiken. Itselläni fetismiä ja halua kaikkeen uuteen. Tähän asti hetero. Mut pukeutumiset ja muut fantasiat alkanu oikeesti kiihottaan.
      T Maroc

• Anonyymi

vaimoni aikoinaan sanoi anna noille perää niin tiiät miltä se tuntuu oikeessa oli nyt tiedän kuinka varovainen pitää olla

• Anonyymi

vaimoni tykkää katsoa kun minua nussitaan rajusti peppuun joskus useempikin mies

• Anonyymi

Kyllä meille BI seksuaaleille naisetkin kelpaavat, ei ehkä kaikille. Ne ovatkin sitten tuota homo jengiä. Olen BI, vaikka en ole sitä vaimolle paljastanut. Meillä on ollut kimppaseksiä, siis vaimollani useampikin mies samana iltana. Seksuaalisesta suuntauksestani huolimatta minua kiihottaa myös katsella, kun vaimoani pannaan. Ehkä kuitenkin katselen sitä vierasta kalua mieluummin, kun se on työntymässä vaimooni. Ja vaikka vaimoni ei tästä asiasta tiedä, kuten edellä kerroin, niin kuitenkin hän pitää erityisesti pillun nuolemisesta yhdynnän jälkeen. Ja tuo ei ole minulle vastemielistä.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe