Vai haluaisitko tavata siviilissäkin? Terkuin J.
Hei H. Kuvittelenko vain?
15
1627
Vastaukset
- Anonyymi
Hanna
- Anonyymi
Ei ole Hanna kyseessä.
- Anonyymi
Haluaisin todellakin tavata. Et kuvittele. Laita mulle viestiä, tai kysy suoraan.
- Anonyymi
Riippuu ihan kuka J kysyy? 🤔
- Anonyymi
Mistä päin olet? J mies johon olen ihastunut, olisi erittäin mieluisaa seuraa siviilissäkin.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn? Sovitte ehkä täällä että J ja H tapaavat. No miten tarina jatkuu IRL?🤔Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn? Sovitte ehkä täällä että J ja H tapaavat. No miten tarina jatkuu IRL?🤔Sivusta.
Ehkä tarina jatkuu IRL seuraavasti: Työpaikalla työkavereiden välillä kytenyt liekki roihahtaa siviilissä valloilleen. Mikään ei enää estä menemästä pidemmälle, kun kahden kesken tavataan, jutellaan, katsotaan silmiin. Mennään tästä pidemmälle, ja ensin ujosti kosketellaan, tai samantien rajusti suudellaan. Ehkä se johtaa elämän parhaaseen seksikokemukseen, tai johonkin räpellykseen. Ehkä tapaavat uudestaankin, ehkä eivät. Saattavat rakastua, tai katua tekoaan loppuiän?
Mutta tämä vain spekulointia, mitä IRL tapahtuisi Jn ja Hn välillä. Ei sitä voi tietää, ennen kuin tapaavat... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tarina jatkuu IRL seuraavasti: Työpaikalla työkavereiden välillä kytenyt liekki roihahtaa siviilissä valloilleen. Mikään ei enää estä menemästä pidemmälle, kun kahden kesken tavataan, jutellaan, katsotaan silmiin. Mennään tästä pidemmälle, ja ensin ujosti kosketellaan, tai samantien rajusti suudellaan. Ehkä se johtaa elämän parhaaseen seksikokemukseen, tai johonkin räpellykseen. Ehkä tapaavat uudestaankin, ehkä eivät. Saattavat rakastua, tai katua tekoaan loppuiän?
Mutta tämä vain spekulointia, mitä IRL tapahtuisi Jn ja Hn välillä. Ei sitä voi tietää, ennen kuin tapaavat...Kuulostaa tutulta äikänopettajan ajatusmaailmalta tämä teksti. Mutta tokkopa tuo hän nyt sentään. 🤔
- Anonyymi
T haluisi tavata A:n myös vapaa ajalla😏😛
- Anonyymi
Nähdään! Milloin sulle sopii?
- Anonyymi
X haluaisi tavata Ån.
- Anonyymi
Haluaisin tavata sen tutun miehen joka muistuttaa yhtä serkkuani. 😇
- Anonyymi
Haluaisin. No missä nähdään?
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään susta J. Olet tosi kaunis ja suloinen. Jos tykkäisin naisista, tykkäisin sinusta. Rakastaisin sua mielettömästi, mutta mä olen hetero. Suudella voisin, kun olet niin söpö 😀
- Anonyymi
Voi kiitos. Vihdoin tiedän mitä "kirjainta" tämä palstoilla oleva J kaipaa. Kai tämä riittää että pääsee irti. 👌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256