..miehiä jotka seurais tätä sarjaa!? ;D Itse olen tyyppi, ja oon seurannut jo yli 10 vuotta..
Sillon tällön tulee pidettyä taukoja opiskeluiden ym takia.. mutta jos ei muuta tekemistä juuri satu olemaan niin katson ehdottomasti..! ;D
Kyllä se vähän väsynyt sarja välillä on.. ja juoni on välillä niin persiästä, mutta kun olen ollut koukussa jo niin kauan siihen ohjelmaan... enkä millään meinaa osata lopettaa... ;D
En välitä futismatseista tai jääkiekosta.. mutta tämä sarja tulee kyllä aina katottua..
Ps. Salkkareita en kattos ikinä.. ;P
L*ö*y*t*y*y*k*ö
6
876
Vastaukset
- Taichi
Aloitin Kauniiden ja rohkeiden katsomisen jo aivan ensimmäisestä jaksosta lähtien. Vaikka välillä olen pitänyt laillasi pitkiäkin taukoja kun on vain kyllästynyt senhetkisiin kuvioihin. Mutta aina olen palannut takaisin :)
Sarjassa toistuvat niin useasti erityisesti Brooken ja Stephanien yhteenotot ja niihin ei ikinä pääse kyllästymään. Viimeisen vuoden aikana olen jälleen katsonut vähän aktiivisemmin kun Taylor poistui kuvioista. En voinut sietää Tayloria.
Kaunarit on ennenkaikkea hyvää huumoria esim. juuri noiden Brooke-Stephanie -sotien vuoksi. Pahis-Deaconkin on aivan huippu.
Kun käväisin armeijassa huomasin muuten yllättävän monen miehen seuraavan Kauniita ja rohkeita. Eikä edes hävettänyt sitä tunnustaa. - rähmä
Itse olen nainen, mutta edesmennyt isoisäni seurasi Kaunareita joka ilta. Keskustelimme hänen kanssaan usein sarjan hahmojen edesottamuksista.
Sarja on ehkä suunniteltu enemmän naisten kuin miesten näkökulmasta, mutta uskoisin, että kun siinä on melkoisen hurjia=makaabereita juonenkäänteitä ja farssimaista huumoria, niin kuka tahansa saattaa jäädä siihen koukkuun. Se on ammattitaidolla tehtyä viihdettä. Kun vaan ymmärtää sarjan luonteen... Toisaalta sarja on mennyt viime vuosina paljon alaspäin, mm. erään keskushahmon - Taylorin - poistuttua. (Hänen haamupaluunsa ei paljon lohduta, kun on kuulemma käynyt tärvelemässä ulkomuotoaan plastiikkakirurgilla.) Nuorena on tullut seurattua aika paljonkin.. :) Nykyään harvemmin, mutta kiva sitä on joskus katsella.
- Jape
Tosin ihan nyt viime aikoina on pikkuisen ruvennut "löysäämään" tätä intensiivistä seuraamista.
Taylorin paluu on muuten ihan oikea, ei enää mikään "haamupaluu", vaikka kieltämättä ulkonäkö on aika järkyttävä verrattuna aiempaan luonnolliseen kroppaan.
Täytyy se kyllä rehellisesti sanoa, että KJR kuuluu juuri niihin ohjelmiin, jota aika harva uskaltaa tunnustaa katsovansa, vaikka töllöttävätkin silmät tapillaan harva se ilta.
- herra 47+
kukaan mies ei katso ko sarjaa, jos joku miespuolinen katsoo sille sopisi hame paremmiin päälle kun housut
- kotiis!!
Ei tod ole noin! Olen 200% mies, ja katson kaunarit aina kun ehdin.. Se on sellainen sarja johon oikeastikin jää koukkuun! Voi olla että itselläsi tv:n katselu rajoittuu siihen uutisten katteluun.. Wake up man! ;D Onpas äijällä ihmeellinen asenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955