Kitaranmuotoinen ei ole vahingossa hoksannut, että tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun herää.
Tiedossa pientä yllätystä.
Pattayan rakkaat tykkää kuin hullut puurosta, senhän on Aasikin vahvistanut aijaillen vellilautasiaan, tosin yksi hullu tykkää seiskan ribseistä ja susheista, mutta hän onkin aivan eri kastia silkkipaitoineen.
Poika on leiponut äidilleen mokkapaloja, joista tykkää, vaatimatonta mutta parempaa kuin seiskan rakkaille niin tärkeät leivokset.
Minä sen sijaan tässä yötä myöden valmistelen omien reseptieni mukaan eteerisen kauniille vaimolleni hänen lempiruokaansa.
Kaveri toi piipahduksellaan minulle purkit kännikalaa jota myydään Hesan torilla, sinappisilliä ja mustaherukkahyytelöä.
Bataattiranskiksista hän pitää ja kuullotetusta sipulista, johon kuullotuksen yhteydessä ripaukset sokeria.
Kala-aiheinen kun ruokailu on niin selviönä loimutettu lohi.
Oli ensin muutamia tunteja 10% suolaliuoksessa, jonka jälkeen mausteina mustaa pippuria, sitruunapippuria, sitruunan mehua, chiliä ja suihkupullosta hieman laatujuomaa, sitten vakuumiin ja jääkaappiin.
Luonnollisesti kuten kaikkien valkoisten ja punaisten lihojen tapaan ennen valmistamista muutamaksi tunniksi ns. huoneen lämpöön.
Loimutus sitten perinteiseen tapaani laatujuomaa silloin tällöin suihkauttaen hieman ennen ruokailua koska on relevanttia, että ruoka on lämmintä ruokaillessa.
Bambukoreissa maan tapaan höyrytetyt kasvikset lisukkeena.
Pitkästä aikaa hankin tölkillisen maitoa suoraan maatilalta, siis ennen mitään teollisia käsittelyjä, se kruunaa mokkapalanautinnon, kun sen oikein oivaltaa.
ÄISKÄNPÄIVÄN OIVALLUS.
15
150
Vastaukset
- Anonyymi
juuri näin
juuri nain
juurikin näin
by NumBallit hui hai - Anonyymi
Kolmasosa vasta toukokuuta kulunut kun jo sensukan viimeisiä viinaksia kiskotaan naamariin ja nälissään haaveilee liharuoista ja kavereista. Ainoa loimu tulee suupielessä roikkuvasta karvapersesätkästä ja lautasella on kalapuikkoja ranuilla, vähän kärähäneitä kun uniapnea iski hetekan laidalla unelmoidessa.
Mutta kuten iso-Bumbakin kertoo, pekonikin muuttuu terveelliseksi laihdutusruoaksi kun sitä pannulla oikein kunnolla käristää.
Laita nyt sille äidille edes tekstiviesti, vaikka pelottaakin ettei se vastaa. Huomenna on sitten kaalipäivä, jos vedät kaikki kalapuikot tänään vyötärölle. - Anonyymi
Maatilat ei tölkitä maitoa.
- Anonyymi
Peppe Pulipaikalla, Puppe Pelipaikalla.
Unohdit sitten Senssu poloinen, että Thaimaassa äitienpäivä on 12. elokuuta tänä vuonna.
2010- Anonyymi
Näinhän se menee, kyrvånsyylån äitienpäivä suomessa ja Suomi24 palstalla yötä myöten.
- Anonyymi
"Tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun herää."
SUOMEN KALENTERI.
Maito omaan "Tölkkiin" anteeksi kannuun.
Hyvää äitien päivää äideille jotka ei ole exiä.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun herää."
SUOMEN KALENTERI.
Maito omaan "Tölkkiin" anteeksi kannuun.
Hyvää äitien päivää äideille jotka ei ole exiä.
> § <Raakamaito on luokiteltu riskielintarvikkeeksi ja voi olla saastunutta. Kaikki ihmiset eivät voi sitä muutenkaan juoda erilaisen suolistobakteerikannan vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raakamaito on luokiteltu riskielintarvikkeeksi ja voi olla saastunutta. Kaikki ihmiset eivät voi sitä muutenkaan juoda erilaisen suolistobakteerikannan vuoksi.
Luokiteltu riskielintarvikkeeksi ...... voi voi sentään että vakavaa ..... miten junttilassa on pärjättykään ennen luokitteluja.
- Anonyymi
Thaimaasta ei saa sitruunapippuria, eli aloitus on samaa sarjaa NumBallin naapurin mummon intialaisen massaman curryn kanssa.
- Anonyymi
On monta tuotetta jota ei saa, sen johdosta ihmiset tilaa netistä, tuo itse, tai kaverit tuo.
- Anonyymi
Thaimaalaisia mausteita, tukkumausteita.
https://sellspices.blogspot.com/2012/04/selling-spices.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On monta tuotetta jota ei saa, sen johdosta ihmiset tilaa netistä, tuo itse, tai kaverit tuo.
Tuo minne? Turusta Paraisille? Teoriamies taas linkkeineen vauhdissa, kamera hukassa jo seitsemän vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo minne? Turusta Paraisille? Teoriamies taas linkkeineen vauhdissa, kamera hukassa jo seitsemän vuotta.
Joo niinhän se on thaimaassa ei voi ostaa mausteita, on se niin väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niinhän se on thaimaassa ei voi ostaa mausteita, on se niin väärin.
Siis sitruunapippuria sotket loheen... oletko niin onnettoman osaamaton, ettet pysty tekemään itse parempaa mausteseosta?
"Netistä tilaan sitruunapippuria... eikun se olikin kaveri, joka toi piipahduksellaan minulle sitruunapippuria, aivan varmasti" - heh heh vittumikäidiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sitruunapippuria sotket loheen... oletko niin onnettoman osaamaton, ettet pysty tekemään itse parempaa mausteseosta?
"Netistä tilaan sitruunapippuria... eikun se olikin kaveri, joka toi piipahduksellaan minulle sitruunapippuria, aivan varmasti" - heh heh vittumikäidiootti.Ei voi olla totta, sitruunapippuria loheen, voi hyvää päivää, eikä osaa tehdä omia maustesekoituksia.
https://www.valio.fi/reseptit/uunilohi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154