Miten transnaiset teippaavat ennen leikkausta alakerran tavarat niin, ettei esimerkiksi uimapuvussa näy pullotusta siinä? Entä käyttävätkö transmiehet ennen leikkausta siellä jotakin esinettä, joka saa aikaan pullotuksen?
Alapään teippaus
7
620
Vastaukset
- Anonyymi
Transmiehille valmistetaan packereita, toki kaikki eivät sellaista käytä. Itse käytän silloin, kun puen tiukemmat housut tai uin.
Transnaisille on omat tucking-välineensä, itse en tiedä niistä tarkemmin. - Anonyymi
Sopivan mallisessa kokouimapuvussa transnainen ei tarvitse mitään teippauksia. Numeroa-paria liian pieni puku, niin kireys pitää pullotukset kurissa (lisäksi kylmä vesi kutistaa).
- Anonyymi
Antaa pullottaa vaan, niin kaikki näkevät mikä on miehiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa pullottaa vaan, niin kaikki näkevät mikä on miehiään.
Niillä on kiire päästä n**simaan.
Siis pärseeseen.
- Anonyymi
Pullottaa? Pullotetaan vapuksi simaa, valitettavasti toisaalta pullotetaan viinaa, oli sitten ts tai ei!
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Arvasin, että joku ottaisi tuollaisen vitsijutun esiin.
- Anonyymi
Mulla on niin pieni penis, ettei pahemmin pullota, ns. mikropenis. - transnainen 39v.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246