Olen kysynyt Kertulta pari kertaa juttuja. Näkee mielestäni tosi hyvin nykyhetkeen ja tosi nappiin, jos kysyy jostain tietystä asiasta. Onko muilla millaisia kokemuksia Kertusta ja onko asiat menneet sanoman mukaan. Mielestäni erittäin valoisa ja empaattinen näkijä.
Unilin Kerttu
2
501
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ketään? Onko muita, jotka soittelee näihin Unileihin sun muihin. Tuntuu että ovat kovin suosittuja. Mistähän se johtuu, että ihmiset hakee niin paljon apua näistä
- Anonyymi
Tulee vähän myöhässä vastaus mutta olen samaa mieltä Kertusta. Erittäin taitava ja empaattinen näkijä. Monet pienet jutut menee nappiin mutta isommat vielä odottaa tulemistaan, joten en valitettavasti osaa sanoa isommista jutuista. Kertun näyt pysyy samana siis minulle. Katsotaan. Olen itse saanut paljon apua ja ymmärrystä mutta koitan olla liikaa kysymystä. Itsellä isoin syy on syvällisten ystävien puute, en koe, että he antanut minulle henkistä ruokaa, joten näkijän kanssa keskustelu tuo ns. henkistä helpotusta. Ihmiset eivät usein ole niin viisaita tai osaa ammentaa syvempää ymmärrystä. Siitä kiitos näkijöiden. Jos ei mene liiallisuuksiin, niin ovat hyviä kanssakulkijoita. Ja siis Kerttu on valtavan hyvä ja aito näkijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270