Mikä on ollut elämäsi paras hetki?

Vähän iloa ja positiiviisuutta tähän keskiviikkoiltaan voisi tuoda muistelemalla elämäsi parhainta hetkeä.
Voi olla aika vaikea miettiä vain yhtä tapahtumaa, mutta voihan niitä löytyä moniakin.
Eikä niiden tarvitse olla mitään maailmaasyleileviä tapahtumia, vaan ihan joku pieni kiva tapahtumakin käy.

Koettakaapa keksiä!!!

45

12288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2naista

Sain auringolta viestin. Kato vaikka etsintäkuulutuspalstalta, kohdasta aurinko. Yes, olen onnen tyttö.

• tuo aurinko.Meitäkin paahtanut täällä etelässä koko päivän..:)

• äiti40

..kun sain eskoisen pukerrettua maailmaan, ja sen ihanan, söpöisen.,tuhisevan paketin rinnoille..
      ja vieläkin olen ylpeä siitä ihanasta esikoispojastani!

• LPolku

Monta on ollut - ja kaikki liittyvät omiin lapsiin.

• jpntar

parasta oli pussata keskellä kukkaketoa piilossa kaikilta:)))))

• mamma

varmaan monia,mutta liittyvät lapsiini ja kahteen ihanaan lapsenlapsiini.
      ja on omia onnehtkiäkin ollut monta jos on ollut alamäkeäkin.

• bluepoem

hetki elämättä..

Tosin olen joitakin todella hyviä hetkiä kokenut.

Lyhyesti olen sen kertonut aikasemmin täällä.
      Se on luonto kokemus, olin järvellä koko loppukesän yön uistelemassa. Sitten kun aurinko alkoi nousta järvenpintaan syntyi usvapilviä. Aurinko piirsi niihin valtavasti hentoja sateenkaaria. Aina jos läksin menmään niistä jotakin kohden se katosi ja toiseen kohtaan syntyi uusi. se oli kaunis erikoine ja paras luonto kokemukseni.
      Miksi sitten paraskoemuksein on vielä tapahtumatta, no sikisi etä löytäisin motivation jatkaa matkaa. Eräänlaista positiivisuutta tämäkin.

Kuvittelenkin usein "parhaita" hetkiä.
      Esm.
      Nukun vuoteella äänettömästi, minä en halua puhua hänelle joka on lähelläni, eikä hän halua puhua minulle koska meillä on niin hyvä olla hiljaa.
      selät vastakkain, hiljaa ihan itsenä.

• mietin omaa parasta hetkeäni, tulikin yhtäkkiä tenkapoo.
        Taisi olla liian voimakas sana tuo "paras".
        Itse olisin vastannut myös, että kuvittelen oman parhaan hetkeni olevan vasta tulollaan.
        Mutta tuo voi johtua tästä hieman apaattisesta tunnelmasta,mikä nykyisin hieman riivaa.
        Kaunis kokemus sinulla. Niinkuin monella muullakin tähän vastanneilla.

• leijona59
        guassiN kirjoitti:

mietin omaa parasta hetkeäni, tulikin yhtäkkiä tenkapoo.
        Taisi olla liian voimakas sana tuo "paras".
        Itse olisin vastannut myös, että kuvittelen oman parhaan hetkeni olevan vasta tulollaan.
        Mutta tuo voi johtua tästä hieman apaattisesta tunnelmasta,mikä nykyisin hieman riivaa.
        Kaunis kokemus sinulla. Niinkuin monella muullakin tähän vastanneilla.

Näin äitinä ei voi oikeastaan olla muuta vastausta, kuin omien lasten syntymät. Samaiset lapset aiheuttavat päivittäin uusia parhaita hetkiä (ja tasapuolisuuden nimissä myös niitä huonoja hetkiä!).

• ollikolli-63

Se paras hetki elämässä meillä kaikilla on se kun itse tajuaa palavasti rakastuneensa.

Se kun lapsensa synnyttää/näkee syntymän vierestä.

Tai illalla saunan jälkeen istuu kesämökin laiturilla ihaillen luontoa.

Taitaa olla niin et parhaassa paikassa parhaat hetket koetaan..omassa sängyssä..

• Axl

Tähän asti yksi onnellisimmista hetkistä oli, kun tajusin odottavani meidän esikoista. Esikoisen syntymä taas ei ollu mikään hemaisevan onnellinen hetki...oli jotenkin pelottavaa, kun yhtäkkii koko maailma muuttui ja kroppa oli muutenkin sekaisin...ei tullut siis leffoista tuttuja onnenkyyneleitä...! Mut jälkeenpäin tullu sit senkin edestä=)

• ollikolli-63
        Axl kirjoitti:

Tähän asti yksi onnellisimmista hetkistä oli, kun tajusin odottavani meidän esikoista. Esikoisen syntymä taas ei ollu mikään hemaisevan onnellinen hetki...oli jotenkin pelottavaa, kun yhtäkkii koko maailma muuttui ja kroppa oli muutenkin sekaisin...ei tullut siis leffoista tuttuja onnenkyyneleitä...! Mut jälkeenpäin tullu sit senkin edestä=)

Osaankin ajatella vain miehen näkökulmasta, en kiistä..
        Yksi onnellinen hetki oli äsken kun hilpasin polkupyörällä tunnin lenkin eka kertaa moneen vuoteen, vieläkin on kivat "värinät" istumalihaksissa :))

• Axl
        ollikolli-63 kirjoitti:

Osaankin ajatella vain miehen näkökulmasta, en kiistä..
        Yksi onnellinen hetki oli äsken kun hilpasin polkupyörällä tunnin lenkin eka kertaa moneen vuoteen, vieläkin on kivat "värinät" istumalihaksissa :))

...tulihan meidänkin isännällä tippa linssiin=) Eihän tuosta voi tosiaankaan sanoo, et ois samanlainen tilanne miehellä ja naisella!

• kalle-p

se on aamulla, hyvin nukutun yön jälkeen herääminen linnun lauluun. Voi vielä makailla sängyssä hetken ennen nousemista.

Voiko aamun enää ihanammin alkaa, siinä KELLIT vierelläin......

Pahus nekös siinä olivatkin ;DDD

• (.)Y(.)

onkin aamujumpan vuoro.. :DD

http://www.wimp.com/european/

Siulla on tietysti, oma koreografi-personal trainer?.. ;))
        Ja, säännöllinen harjoitus ohjelma!...

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

onkin aamujumpan vuoro.. :DD

http://www.wimp.com/european/

Siulla on tietysti, oma koreografi-personal trainer?.. ;))
        Ja, säännöllinen harjoitus ohjelma!...

Nyt minä kyllä kysyn, kun oon niin monesti meinannut, että mistä ihmeestä sinä oot keksinyt tuon sun sulku piste sulku jne.... eli Suomeksi tuon nikkisi???????

• (.)Y(.)
        annina2 kirjoitti:

Nyt minä kyllä kysyn, kun oon niin monesti meinannut, että mistä ihmeestä sinä oot keksinyt tuon sun sulku piste sulku jne.... eli Suomeksi tuon nikkisi???????

ja liian vilkkaan mielikuvituksen tuotos.. :DD
        Ja, kai jotenkin, minua kuvaavakin?.. ;)
        Olisit kysynyt, oisinhan mie vastannut.. ;)))

• kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

tuo mikki on kuin esim...
        UYU
        kääk

• kalle-p-aa
        kalle-p kirjoitti:

tuo mikki on kuin esim...
        UYU
        kääk

vaikkapa
        U.U

mikäkö se siinä välissä....
        napa tietysti ;DDDDDDDD

• (.)Y(.)

• annina2
        (.)Y(.) kirjoitti:

vai että liian vilkkaan mielikuvituksen tuotos,;)))
        no nyt kysyttyä ;))))

• tiina -58

• (.)Y(.)
        tiina -58 kirjoitti:

toi sun ;))
        Mistäpäin Suomea sinä olet, kirjoitat kivaa murretta ;))

kirjotan, miten millonkin.. ;))
        Osaisikin jotain, murretta ihan oikeasti ja kunnolla.. ;)) ..*Huokaus*...

• keskiyonkehraaja

Elämässä on nyt.
      Että vielä saa elää tämänkin päivän...

• Marion.T

niitä hyviä hetkiä on ollut niin paljon, ettei mikään nouse sellaisena kaikkein hienoimpana hetkenä ylös.
      Mutta kolmen lapsen saaminen on jokainen ollut elämäni upeimpia hetkiä. Siitä parempaa on vaikea nimetä.
      Mun elämä on ollut sellaista vuoristorataa, että mitään muuta yksittäistä hetkeä on vaikea sanoa :))
      Vaikka retket koiran kanssa metsiin kuuntelemaan ja kuvailemaan luontoa, silloin kannon päällä istuessa mieli lepää ja huolet unohtuvat :))

• Kai sitten romanttinen mies

Elmäni onnellisin hetki oli ensisuudelmani hetkellä ja vähän sen jälkeen.
      Myös lasteni syntymät tottakai ovat listahuipulla.
      Huonoimmat hetket liittyvät epätoivoon, kun elämäni nainen valitsikin turvallisemman miehen, silloin nuorena.
      Eikä nämä erot helpota vieläkään, tässä juuri opettelen elämään, sen toisen oikeani jälkeen.

• että moni olisi vastannut ensirakkautensa olevan niitä mieleen jääneitä hienoja hetkiä.Kellään ei myöskään muut "ekakerrat" ole kolahtaneet...voihan olla, että se kuuluisi tuonne ylempään ketjuu...:)))))))))))

• Vieläkin

Parhaita hetkiä vuodelta ehkäpä 85-87 ajoilta.
      Minä reppana ihastuin erääseen Päiviin,ja elin
      tietysti pää pilvissä kuten miehet yleensä .
      No eihän se kestävää ollut, mut vieläkin muisto
      hänestä tuo iloa-arkeeni.Joten kiitit HÄNELLE.

• Laahustava

Oli ensisuudelma.Kaiken sen jännityksen ja pelon että mokaa jotain laukeaminen on jäänyt mieleen.Kyllä tuli oltua kuin arka jänöpupu.
      Kun ei tullut ihmeemmin mokattua ja se tunne minkä siittä sai oli jotain (voittamisen,rakastumisen heti ja kyllä maailma on paras paikka elää)tunteiden sekamelska.

• sinkku55

rakastumisen olin toisella luokalla koulussa,viime kesänä viimeeksi saman pojan(miehen) kanssa muisteltiin menneitä ja naurettiin:))))
      Sitten kolmen lapsen syntymät.....

• Hih...

Se on varmaan ollut päivä jolloin tapasin maailman ihanimman ja suloisimman pojan Unkarista. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä :)
      Valitettavasti en ole nähnyt kyseistä poikaa vuoteen, koska välimatka on niin hävyttömän pitkä... Mutta vielä jonain päivänä...

• Kalat67

Parasta mitä elämässäni tapahtui oli vuosi -89,kun kohtasin elämäni miehen...se oli silloin menoa ja lujaa...
      Meni vuosia ja silloin tällöin ajattelin häntä että mitä mahtaapi kuulua miehelle,johon aikoinani rakastuin...rapuseeni
      Koitti kuitenkin aika,jolloin törmäsimme toisiimme ja muistelimme aikoja nuoruuden.Siitä johti asia toiseen ja tänä päivänä olemme pitäneet toisistamme kiinni tavalla jos toisellakin...ja loppua ei näy!
      Parasta aikaa elämääni silloin ja nyt!Kiitos siitä,että saan elää sen hetken jokaisen.

• Eräs.

Aikanaan oli kesäloman ensimmäinen päivä ja rakkaus kukoisti kun armaani kanssa katselimme yöllä täysikuuta saaristossa. Peiton alla pienen paattimme kannella, valkoviintä ja patonkia.

• sai

kahta naista yhtä aikaa, äitiä ja tytärtä.

• tuleva ex-vaimo

Se kun miehen kanssa toisiamme katsomalla tiesimme mitä toinen ajattelee, ilman yhtäkään ääneen sanottua sanaa. Se yhteenkuuluvaisuuden tunne, mikä voi kahden ihmisen välillä olla.
      Toisaalta jokaisen lapsen syntymä on ollut mieletön tunnemylläkkä, ja sitä fiilistä vain korostaa lasten isä, silmät kyynelissä ja hymyssä suin siinä vieressäni.

Onnea vain tälle miehelle uuden rakkaansa kanssa!
      Toivon teille kaikkea hyvää.

• blackmagictiger

yks oli yks anne joka valloitti 2000 mun sydammen.

• Afrodite

Paras hetki elamassani oli kun vastasin miehelleni alttarilla "TAHDON"! Meilla oli muutenkin erikoiset haat koska mieheni on Kreikkalainen ja ortodoxi ja meilla oli kirkossa kaksi seremoniaa: Lutherilainen (naispappi) ja Ortodoxinen (Kreikan kielella). Ihana yllatys miehelleni!

• ...yö

En osaa sanoa parasta hetkeä,mutta tähän astisen elämäni aistikkain ja mieleenpainuvin hetki oli eräs yötön syksyinen yö ihanan ja saavuttamattoman miehen kainalossa. Silloin tunsin että elämä on elämisen arvoista,vaikkei mikään ole välttämättä pysyvää.

• saminen

Paras hetki elämässäni oli kun huomasin että Jeesus on todellakin olemasa, elää, eikä aja pois sitä, joka Hänen tykönsä tulee. Lisäksi kaikki ihmeet / armolahjat / asiat mitä en ikimaailmassa luullut että voisin alkaa oppia tai sisäistää niin terveydestä kaikenlaisiin taitoihin, joita täällä elämäntaipaleella tarvitaan tulikin todeksi.
      Kaikkein eniten hämmästyin, kun sain kuulla että jossain on tyttö joka välittää aidosti ja menen joku päivä naimisiin. Sitä oli vaikeinta uskoa.
      "vanhaa ei oo, katso luomukseen uuteen, kaikki voit hänessä joka sua vahvistaa" - Iankaikkinen elämä on jotain mitä ei voi käsittää, mutta sinne jo lennän. Turha yrittää ampua alas. Nousen siivilleni aina uudestaan ja uudestaan - Niin on kaikkien laita jotka turvaa Herraan.
      Sami S

• Oma vauvani........

Heippa sulle uskova-veli. Mäkin yritin olla uskossa, mutta mua se "Jeesus" ei auttanut? Ei antanut rukoilemaani puolisoa, ei työtä, sairastuin vakavasti toisen osapuolen kolaroidessa, kun pyöräilin? Iskin kapakasta miehen ja tein lapsen! Vaavini syntymä oli ihaninta, mitä elämässä voi kokea!!!!!!!!!!!!!!!! Rakas tyttäreni on nyt isohko ja aina yhtä rakas. Tämä siis oli mun onnellisin hetkeni!!

• sami s
        Oma vauvani........ kirjoitti:

Heippa sulle uskova-veli. Mäkin yritin olla uskossa, mutta mua se "Jeesus" ei auttanut? Ei antanut rukoilemaani puolisoa, ei työtä, sairastuin vakavasti toisen osapuolen kolaroidessa, kun pyöräilin? Iskin kapakasta miehen ja tein lapsen! Vaavini syntymä oli ihaninta, mitä elämässä voi kokea!!!!!!!!!!!!!!!! Rakas tyttäreni on nyt isohko ja aina yhtä rakas. Tämä siis oli mun onnellisin hetkeni!!

Hei,"Inkde-Linkde". Mahtavaa että rakastat lastasi. Se ei ole nykyään itsestäänselvyys.

Minullekaan Jeesus ei antanut rukoilemaani puolisoa vaikka olin yksipuolisen ihastunut ja pidättäydyin monta vuotta solmimasta suhdetta kehenkään muuhun tyttöön.

Minullekaan Herra ei antanut rukoilemaani työtä, koska äsken sain tiedon että en saanut hakemaani opiskelupaikkaa. Harmittaa vain se psykologisten testien kalleus:-)
        Myös sairastin 8 vuotta masennusta johon vieläkin lääkitys ja poltin monta siltaa takanani tämän kapinani aikana. Mutta kuulin kerran erään vanhan leski-rouvan talon palaneen ja hän menetti kaiken. Hän sanoi ainoastaan: "Mitähän hyvää se Taivaan Isä on minulle nyt varannut tilalle?" Hän tunsi todella Jumalan hyvyyden. Jumalalla on meille suunniteltuna jotain paljon parempaa kuin itse olemme odottaneet.

Voi olla vuosikausia jonka jälkeen vasta saamme tietää miksi tiettyjen asioiden piti tapahtua. Jumalalle kelpaava uhri on särkynyt sydän ja murtunut mieli. Nyt vietän kesäloman loppuun tehden ylistylauluja Herralle ja katson mihin Hän haluaa minut sijoittaa löytämään oman paikkani ja täyttämään oman elämäntehtäväni. Vaikka olen jo melkein 34, voin vakuuttaa, että tästä alkaa päättymätön seikkailu, joka johtaa lopulta Taivaaseen, ikuiseen iloon ja lepoon Jeesuksen kanssa. Olen saanut jo "maistaa" tälle maailmalle näkymätöntä ihmeiden maailmaa, enkä vaihtaisi sitä pois mistään hinnasta.Paljon Siunausta ja tsemppiä. Jumala ei ole unohtanut sinua, vaikka niin luulisit.
        Sami S

• Tuuli

Olin yhdellä rippileirillä töissä, juuri saanut itkevän leiriläisen rauhoittumaan ja menin ulos sateeseen vaahterapuun alle. Sinne eksyi myös eräs minua vanhempi mies, joka oli myöskin töissä leirillä. Tunsimme toisemme entuudestaan, muttemme pintaa syvemmältä. Puhuimme yli tunnin puun alla, halasimme ja menimme nukkumaan.

Tapauksesta on kaksi vuotta, eikä se ole toistunut. Mies on muuttunut aivan erilaiseksi, huonompaan suuntaan, emmekä ole kohdanneet kunnolla aikoihin. Hän ei varmaankaan edes muista koko tapausta, tuskin merkitsee hänelle enää mitään.. mutta silti muistan hetken yhtenä parhaimmista..

..silti ajattelen häntä yhä.

• lovers67

Tapasimme vappuhulinoissa vuosia sitten. MInä olin heti aivan umpirakastunut, siis ihan mielettömästi. Hän oli myös, vaikka ujona rokkarimiehenä ei sitä kovinkaan näyttänyt. Kun katseemme kohtasivat, siinä hetkessä oli jotakin lumoavaa. Silloin ekana iltana. Kun aloimme tapailla minun aloitteestani, emme harrastaneet seksiä vielä kuukausiin. Mutta läheisyys tuntui keskenämme niin sähköisen villitä ja taivaalliselta, että pelkkä läheisyys ja suuteleminen vei melkein tajun. Aika useana yönä alkuseurustelussamme vain lähinnä suutelimme toisiamme sylikkäin.

Jonkin sortin ennätys tuokin varmaan oli, että suutelemisen nautinnosta kerran teimme sitä kellon ymäri, yli kaksitoista tuntia! Ja olimme sentään jo kolmekymppisiä, eikä mitään teinejä.

• kun saa

Elää!!!

• Yks vanha vaan

Tapahtuipa kerran, kauan sitten... (= 21.12.1991).
      [Toi päivämäärä tuli jotenkin ekana mieleen, kai se on sitt oikea.] No, mutta siis nyt kuitenkin:

Niin, "musiikillisesti" oli aikoinaan varmaan se, kun yli ½ vuoden yrittämisen jälkeen, päästiin yhteen paikallisen paikkaan keikalle ja huomasimme olevamme pääesiintyjän, JMKE:n "lämmittelijä".

No, soitettiin innoissamme meijän puolen tunnin setti eli 14 biisiä, 22 minuutissa. Hups. Joten "ei suinkaan yleisön vaan kitaristimme pyynnöstä, soitamme vielä kolme kappaletta lisää".

Ja sitten, pääesiintyjä aloitti oman shownsa vetämällä biisejä, jotka meijän tekeleitten jälkeen kuulosti siltä, kuin joku olis hidastanu levysoitimmen pualelle nopeudella. Ou jee...

Em mää ainakaan jaksanu kattoo niitä biisiä pidempään itte. Fiilis kun oli kuin olis ollu formulan kyydissä ja sitten menee kattomaan vakioautojen kisaamista. Ei se toimi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe