Kävin ostamassa röökiä. Tai tarkemmin sanottuna pikkusikareita. Kohta sytytän yhden ja mietin miten kateellisena Simppa on. Ja aijai, että maistuu kahta paremmalta.
Nyt on Simppa kateellinen
38
358
Vastaukset
Missä Simppa on kun sitä tarvitaan?
Melkein kaikki tuntuu olevan hukassa.. tai siis jossain kateissa...
Ei oo ainakaan tässä hukassa kukaan...
Rapsuttelen ja paijaan vähän täs käydessäni samalla kettua...
Ja halaankin.. 🤗
Sori siitä, mutku on halipulaoriginalpieninainen kirjoitti:
Melkein kaikki tuntuu olevan hukassa.. tai siis jossain kateissa...
Ei oo ainakaan tässä hukassa kukaan...
Rapsuttelen ja paijaan vähän täs käydessäni samalla kettua...
Ja halaankin.. 🤗
Sori siitä, mutku on halipulaKettu arvostaa ottaa mielellään vastaan rapsutuksia ja haleja palstalla :)
Palstakamu kirjoitti:
Kettu arvostaa ottaa mielellään vastaan rapsutuksia ja haleja palstalla :)
Kiitos,
Ketulle lisää rapsutuksia..
Ei kuitenkaan liikaa.. <3
Minullapa on olutta lasissa. Sinulla ja Simpalla ei ole. Eikä mulle olisi pikkusikari maistunutkaan.
Millähän Simppa tulee keulimaan?Disseisback kirjoitti:
Minullapas on töitä.... ähhähhää! Oon töissä, mutta jätkät ei. :oD
Eikä oo Simppakaan. :oD
Disseisback kirjoitti:
Onpas tai olisi töitä. Palkkatöitä ja omia töitä mutta just nyt ei huvita tehdä.
Mutta tuostahan se pääsee paukuttamaan henkseleitä kun on eläkkeellä. Prkl! Nyt rupesi korpeamaan! Voi tätä kateuden määrää ja kurjuutta.scrg kirjoitti:
Onpas tai olisi töitä. Palkkatöitä ja omia töitä mutta just nyt ei huvita tehdä.
Mutta tuostahan se pääsee paukuttamaan henkseleitä kun on eläkkeellä. Prkl! Nyt rupesi korpeamaan! Voi tätä kateuden määrää ja kurjuutta.Puolillaan oleva lasi alkoi näyttämään tyhjältä.
scrg kirjoitti:
Mutta tuostahan se pääsee paukuttamaan henkseleitä kun on eläkkeellä. Prkl! Nyt rupesi korpeamaan! Voi tätä kateuden määrää ja kurjuutta.No mä mietin sitä, että itse vielä voi tehdä sellaisen eläkkeen, millä ehkä kerkee Simpalle v.ttuilla. Mietis sitä. :oD
Vielä omaehtoista eläkettä maksaa...Sitten eläkkeellä vetää Margaritoja Epsanjassa... :oD- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä mietin sitä, että itse vielä voi tehdä sellaisen eläkkeen, millä ehkä kerkee Simpalle v.ttuilla. Mietis sitä. :oD
Vielä omaehtoista eläkettä maksaa...Sitten eläkkeellä vetää Margaritoja Epsanjassa... :oDAiot päästä joskus eläkkeelle?
En usko että päästään. Työ tappaa viimeistään 8-kymppisenä.
Minäkin olen kade Timpalle... 😣
xLiner Disseisback kirjoitti:
Ei käy kateeksi. Oman osani tein jo aamuvuorossa. Työn tekeminen on perseestä. Pitäisi varmaan voittaa lotossa tai jotain.
Disseisback kirjoitti:
No mä mietin sitä, että itse vielä voi tehdä sellaisen eläkkeen, millä ehkä kerkee Simpalle v.ttuilla. Mietis sitä. :oD
Vielä omaehtoista eläkettä maksaa...Sitten eläkkeellä vetää Margaritoja Epsanjassa... :oDNo Espanja ei ole mun paikka. Kiva käydä ehkä joskus, mutta tunnen olevani kotona ihan muualla. Ja se kuvitelma suomalaisten rikkaudesta rapisee aika nopeasti kun katselee millaiseen kiinteistöön massi helposti riittäisi jossain Välimerellä.
Anonyymi kirjoitti:
Aiot päästä joskus eläkkeelle?
xLinerKyllä sitä päästään. Mutta pitänee vaan maksaa omaehtoistakin eläkettä, että on millä elää.
Ihme kadeporukkaa ootte. :oDscrg kirjoitti:
No Espanja ei ole mun paikka. Kiva käydä ehkä joskus, mutta tunnen olevani kotona ihan muualla. Ja se kuvitelma suomalaisten rikkaudesta rapisee aika nopeasti kun katselee millaiseen kiinteistöön massi helposti riittäisi jossain Välimerellä.
No en tiedä jaksaisinko itsekään missään Epsanjassa eläkkeellä löhöillä. Kyllä mä varmaan vaan nakutan puukalikoita uuniin ja kattilaan vielä eläkkeelläkin ja rollattorin korissa kannan niitä liiteristä taloon. :oD
Palstakamu kirjoitti:
Ei käy kateeksi. Oman osani tein jo aamuvuorossa. Työn tekeminen on perseestä. Pitäisi varmaan voittaa lotossa tai jotain.
No ei minusta. Minusta on oikeasti ihan kiva käydä töissä. :o)
Mutta kunhan jäisi vapaa-aikaakin, että kerkeää tehdä kaikki kotihommatkin.Anonyymi kirjoitti:
Aiot päästä joskus eläkkeelle?
xLinerOlen 22:sta ollut jatkuvasti töissä, joten laskennallisesti eläkettä on kertynyt. Olen jo downshiftannut tekemään töitä, niin ettei tarvitse ihan sata lasissa painaa.
Enkä mä sinänsä töitä pelkää, vaan jonkinlaisena optiona on jättää palkkatyöt ennen eläkeikää ja tehdä jonkin verran sitten vaan omia hommia.
Oikeasti Timpalle ei kannata olla kade. Vaikka kaveri on aina väärässä lähes kaikessa ja kaikesta, niin onhan hän kohdannut jonkinlaisen tragedian.Palstakamu kirjoitti:
Onko työn tekeminen aina perseestä? Ei sen tarvitse aina olla ruusuilla tanssimista, mutta sen pitäisi kuitenkin olla vähintään joskus mielekästä.
scrg kirjoitti:
Onko työn tekeminen aina perseestä? Ei sen tarvitse aina olla ruusuilla tanssimista, mutta sen pitäisi kuitenkin olla vähintään joskus mielekästä.
No on niitä mielekkäitä hetkiäkin, mutta kaiken kaikkiaan oma alani on aika kuluttavaa eikä aina herkkua.
Palstakamu kirjoitti:
No on niitä mielekkäitä hetkiäkin, mutta kaiken kaikkiaan oma alani on aika kuluttavaa eikä aina herkkua.
PS. Asiakaspalvelutyötä siis teen. Aina saa paskaa niskaan joko asiakkaita tai pomolta. Ja sama juttu ollut joka työpaikassa. Eikä ole vain oma kokemus, vaan alalla yleisesti vallitseva ilmapiiri. Varmaan jossain vaiheessa lähden lukemaan vaikka putkimieheksi :D
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
No Espanja ei ole mun paikka. Kiva käydä ehkä joskus, mutta tunnen olevani kotona ihan muualla. Ja se kuvitelma suomalaisten rikkaudesta rapisee aika nopeasti kun katselee millaiseen kiinteistöön massi helposti riittäisi jossain Välimerellä.
Olen kuullut myös, että ei se naisiin tutustuminenkaan Espanjassa taida sen helpompaa olla kuin Suomessa.
Todellavaikeeta - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ei minusta. Minusta on oikeasti ihan kiva käydä töissä. :o)
Mutta kunhan jäisi vapaa-aikaakin, että kerkeää tehdä kaikki kotihommatkin.Sulla on onni paremmin potkaissut: sulla on takana parisuhteita ja omia lapsia. Kaikkia ei opiskelu eikä työn teko auta. Toki, jos tulet kuuluisaksi.
Palstakamu kirjoitti:
PS. Asiakaspalvelutyötä siis teen. Aina saa paskaa niskaan joko asiakkaita tai pomolta. Ja sama juttu ollut joka työpaikassa. Eikä ole vain oma kokemus, vaan alalla yleisesti vallitseva ilmapiiri. Varmaan jossain vaiheessa lähden lukemaan vaikka putkimieheksi :D
Eikös asiakaspalvelutyössä ole toisaalta se hyvä puoli, että saa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Avautuu aina uusia mahdollisuuksia.
Todellavaikeeta Anonyymi kirjoitti:
Eikös asiakaspalvelutyössä ole toisaalta se hyvä puoli, että saa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Avautuu aina uusia mahdollisuuksia.
TodellavaikeetaSilloin kun kaikki rullaa hyvin, on se todella mukavaa. Mutta sitten kun joku asettuu poikkiteloin...
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on onni paremmin potkaissut: sulla on takana parisuhteita ja omia lapsia. Kaikkia ei opiskelu eikä työn teko auta. Toki, jos tulet kuuluisaksi.
TodellavaikeetaNo ainahan sitä onneakin on oltava, mutta kyllä mä laskisin enemmän noissa ihan siihen, että oon panostanutkin niihin.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ainahan sitä onneakin on oltava, mutta kyllä mä laskisin enemmän noissa ihan siihen, että oon panostanutkin niihin.
Kyllä minäkin olen nähnyt monen asian eteen vaivaa, mutta...
Jokatapauksessa näitä kysymyksiä on kiinnostavaa pohtia ja hyödyntää myös erilaisia teorioitakin. Tosin vaikka pohtisikin erilaisia teorioita, se on taas toinen juttu, kuinka hyvin osaa soveltaa käytännössä. Yksinhän täällä elellään, vaikka epätoivoisena silloin turvauduinkin näihin pelimiehen oppaisiin ja sitä kautta myös psykologiaan. Ei ole siis auttanut, opiskelu, työ, pelimiehen oppaat, psykologia. Joka päivähän sitä miettii, hyväksyäkö vain se, mitä on, onko elämä "ikisinkkuna" kuitenkin parempi vaihtoehto vai pitääkö vaan jatkaa panostamista panostamisen perään.
Todellavaikeeta Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin olen nähnyt monen asian eteen vaivaa, mutta...
Jokatapauksessa näitä kysymyksiä on kiinnostavaa pohtia ja hyödyntää myös erilaisia teorioitakin. Tosin vaikka pohtisikin erilaisia teorioita, se on taas toinen juttu, kuinka hyvin osaa soveltaa käytännössä. Yksinhän täällä elellään, vaikka epätoivoisena silloin turvauduinkin näihin pelimiehen oppaisiin ja sitä kautta myös psykologiaan. Ei ole siis auttanut, opiskelu, työ, pelimiehen oppaat, psykologia. Joka päivähän sitä miettii, hyväksyäkö vain se, mitä on, onko elämä "ikisinkkuna" kuitenkin parempi vaihtoehto vai pitääkö vaan jatkaa panostamista panostamisen perään.
TodellavaikeetaNiin, vaikeaa sitä on sanoa toiselle, että miten vaikka mä sain elämästäni tällästä ja miten sen toteutin. Jotkut asiat vaan toiselta ihmiseltä sujuu helpommin kuin toiselta. Tai näin sanoen "luonnollisemmin". Ei ole varmaan mitään yksittäistä syytä, miksi toisilla elämä muovautuu mitenkin.
Mutta sen olen jo tähän ikään oppinut, ettei mikään kyllä ihan pakottamalla vaan suju.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin, vaikeaa sitä on sanoa toiselle, että miten vaikka mä sain elämästäni tällästä ja miten sen toteutin. Jotkut asiat vaan toiselta ihmiseltä sujuu helpommin kuin toiselta. Tai näin sanoen "luonnollisemmin". Ei ole varmaan mitään yksittäistä syytä, miksi toisilla elämä muovautuu mitenkin.
Mutta sen olen jo tähän ikään oppinut, ettei mikään kyllä ihan pakottamalla vaan suju."Mutta sen olen jo tähän ikään oppinut, ettei mikään kyllä ihan pakottamalla vaan suju."
Kyllä, näin se vaan menee. En voi vaan alkaa itseä pakottaa muuttuu, jotta avautuisi paremmat mahdollisuudet parisuhteelle. Asioita ja erilaisia teorioita voi toki aina pohtia ja kannattaakin, mutta "luonnollisesti" kaiken pitää lopulta käytännössä mennä.
Todellavaikeeta Palstakamu kirjoitti:
Kaikki ei voi osata kaikkea, mutta mitä ikinä tekeekin olisi hyvä osata jotain mitä vähän joka toinen ei osaisi. Se suojaa paskalta. Putkimiehille ei vittuilla:D
- Anonyymi
Nyt on sivusta näin naisena kommentoitava.
Että miehille on kova juttu toi panostaminen.
Sillä tuntuu pääsevän aina jonnekkin.
Mutta. Verrannollisesti.
Saako naiset saman tuloksen jos vetää päin vittuja ihan tosissaan kaiken tunteella antaumuksella ja vakaumuksella.
On tää elämä ihan sanojen tasolla jo kummaa touhua.- Anonyymi
Jatkan. Joku kiero juttu tässä muuten on. Sukupuolien välillä. Naiset on toisenlaisia olentoja. Siis pienestä asti. Ne kelaa ihmissuhteita. Kysyy joltain pikku tytöltä jotain konkreettista. Niin se on tunne asia. Kysy pikku pojilta. Ne kertoo paljon vähemmän joku karkki maksaa eri kaupassa ja mitä kannattaa ostaa. Ne kelaa Ne käytännössä jo pienenä. Tytöt miettii mitä se toinen tyttö vastaa tai muut tytöt miettii ja kuulostaako oma vastaus itsekkäältä tai ahneelta. Suurin osa edes tiedä, paljon mikäkin maksaa.
- Anonyymi
"Että miehille on kova juttu toi panostaminen.
Sillä tuntuu pääsevän aina jonnekkin."
Minne minä olen päässyt?
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Joku kiero juttu tässä muuten on. Sukupuolien välillä. Naiset on toisenlaisia olentoja. Siis pienestä asti. Ne kelaa ihmissuhteita. Kysyy joltain pikku tytöltä jotain konkreettista. Niin se on tunne asia. Kysy pikku pojilta. Ne kertoo paljon vähemmän joku karkki maksaa eri kaupassa ja mitä kannattaa ostaa. Ne kelaa Ne käytännössä jo pienenä. Tytöt miettii mitä se toinen tyttö vastaa tai muut tytöt miettii ja kuulostaako oma vastaus itsekkäältä tai ahneelta. Suurin osa edes tiedä, paljon mikäkin maksaa.
Ihmissuhteita on todellakin tullut kelattua viimeistään siinä vaiheessa, kun on tarpeeksi ollut epäonnistumisia. Epäonnistumisten kautta voi löytää jopa aivan uusia kiinnostuksenkin kohteita, joiden uskoo auttavan ihmissuhteiden onnistumisessa.
Todellavaikeeta
Noh noh kuulostaa huonolta ajatukselta.
Noh joo vaikka kuinka yrittää elää hyvin ja terveellistä elämää sitä silti hajoaa. Perhe vielä hajoaa(ettei lapset käy koulussa) mieskin hajoaa kotikin lähtee vie alta. Noh jaah joku epäonnen putki iskenyt. Harmittaa kovin.Palstakamu kirjoitti:
Toivottavasti kaikki järjestyy. Olet kultainen ja ansaitset parasta.
Eiköhän asia ole jo vakavaa, loppu näiden itsekkäisten ihmisten valittaminen ja tehdä syyllistä joka paikkaan.
- Anonyymi
Älkää nyt viitsikö liioitella. Mun täysi eläke olisi 3500 kuussa. Siitäkin petteriurpot ottaisivat vimmeisenkin lantin.
Itse kun osaavat vain olla veronmaksajien ja työläisten taskulla ryöstämässä! Samalla kiljuvat kommunistia!
Idiootteja kaikki oikeistolaiset!
>simiti< Simppa on kateudesta vihreenä🫣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995