Olen ollut törkeässä humalassa viimeiset 5 viikkoa, joten olen hieman sekaisin maailman menosta.
En silti ole muuttunut - olen yhä itserakas narsisti ja kusipää.
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa
Joko Ukraina on antautunut?
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Ja työni on SAK:n piiritoimitossa
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
AKT:n pomo on pujopartainen piimähomo
Terv. Maximilian, penkistä 6 kertaa - Anonyymi
Ukraina on romahtanut, hävinnyt ja antautunut joka viikko viimeisen puolen vuoden aikana - ainakin mikäli siis uskoisimme palstan ryzzävouhottajia. Mutta emmepä taida uskoa kun Ukraina edelleenkin porskuttaa vahvana ja tuottaa paljon paljon venäläisiä raatoja pitkin poikin ukrainalaisia peltoja.
- Anonyymi
Ja länsimedia toitottaa joka päivä että Venäjä on häviämässä, että viime taistelu oli käänteentekevä.
Totuus on kuitenkin se että tulos on plus miinus nolla ja sota junnaa paikallaan jonkinlaisessa stalemate-tilanteessa. Kumpikaan ei ole tantereella parempi toistaan.
- Anonyymi
Vain joku nimeltä mainitsematon kirjoittaja kertoo noin jonka elämä ei voi olla niin huonosti jota ei voisi vielä viinalla pilata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757