Itseäni kiihottaa katsoa kun joku runkkaa naisen päälle mällit. Muutaman kerran päässyt näkemään kun luinnossa naisen päälle runkataan ja nyt haaveilen näkeväni kun vaikkapa useampi mies mällää naisen.
Naisen päälle runkkaaminen
6
697
Vastaukset
- Anonyymi
Fantasiansa kullakin
- Anonyymi
Olen ollut Saksassa, tarjoutuessani ensin pilanpäiten, mutta sitten oikeasti mukaan lähtien yhden sesifilmejä tuottavan firman kuvauksiin heidän nettihakujensa perusteella.
Olen täällä jo yhdellä palstalla kertonutkin kokemuksistani.
Mutta tähän asiaan liittyen:
Yhdellä kuvauskerralla olin kuvauksissa miesten "mälliämpärinä". Minulle ilmoitettuna n. 80 miestä kuorrutti minut spermoillaan voisi sanoa kauttaaltaan. Jotkut kahteenkin kertaan kuvauksen aikana.
Olin kuvauksessa lattialla pääasiassa polvillani ja kokoajan kahdesta neljään miestä nyrkitti ympärilläni lastinsa päälleni pääasiassa kasvoilleni, avoimeen suuhuni ja hiuksilleni.
Luonnollisesti kuvaussession aikana spermaa valui rinnoilleni ja pitkin vartaloa.
Kuvauksen lopussa minua vielä naitiin sekä ykköseen, että kakkoseen ja ruiskittiin niihin.
Lopputarkoitus oli saada filmille nainen joka puolelta speemaa valuvana.- Anonyymi
Saitko lasteja sisäänkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko lasteja sisäänkin?
Kyllä sain sisääni ja niitä sitten kuvattiin huolella kuinka pimpistäni ja pyllystäni valui tavaraa ulos. Kasvoilla oli paksuin kuorrutus.
Kaiken piti tapahtua mahdollisimman nopeasti, sillä sperma muuttuu pian lämpimällä iholla ja kuvausvalojen loisteessa kirkkaaksi valuvaksi nesteeksi.
Ruiskijoilla oli myös avustajia tumputtamassa ja imemässä, jotta vuorollaan ympärilleni tulleet miehet roiskivat lastinsa mahdollisimman nopeasti päälleni. Tärkeätä oli myös ottaa mahdollisimman paljon suuhun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317