Että minä pääsen siivoamaan vanhaa Inarin poliisilaitosta.
En saa lupia, koska minulla RIKOSREKISTERI joten käyn ÄIDIN LUVALLA auttamassa häntä!
Sovittiin vanhalla Inarin poliisiasemalla, että pääsen vielä siivoamaan sinne! Ei me sovittu palkasta mitään, mutta TYÖTTÖMÄNÄ saan VALTIOLTA korvauksen KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHANA!
Sovittiin myös, että saan olla POLIISIKIN.
Ilman LAKKIA PYÖRIN Ivalon PASKALAITOKSELLA PASKALAKKINA, koska POLIISIT PÄÄSI UUSIIN TILOIHIN Rajanmäelle POLIISILAITOKSELLE jossa EI KUULEMMA PASKALAKIT JA KYTÄT OLE TÖISSÄ VAAN POLIISIT!
Poliisi lupas minulle aikoinaan
Anonyymi-ap
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
En minä ole mikään SIIVOOJA joka jaksaa siivoota joka päivä samaa huonetta tai tilaa, koska minä olen siivooja joka SIIVOAA VAIKKA DYNAMIITILLÄ jos EI MUULLA PASKAT IRTOA PÖNTÖSTÄ!
Dynamiittillä saa SIISTIÄ JÄLKEÄ JA VANHA PORSLIINI PÖNTTÖKIN KIILTÄÄ UUSI SEN JÄLKEEN, kun minä PANOSTAJANA OMILLA LUVILLA DYNAMIITILLÄ PESASEN PASKASIA PÖNTTÖJÄ!
Raudasta tehtyjä vessanpönttöjä ei saa edes DYNAMIITILLÄ puhtaaksi, koska RUOSTUNEET TERÄSMIEHET ON OLLEET ASIALLA! - Anonyymi
Vaikuttaa että olet tyytyväinen elämäsi kulkuun ja valtuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236