”Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.”
Heb 10:39
Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat
10
206
Vastaukset
- Anonyymi
Kadotus-sanaa ei esiinny substantiivina alkukielessä. Mutta mistään mitään tietämättömät moukathan eivät tätä voi tietää.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Pidetään pelastuksesta kiinni.
- Anonyymi
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Jostain syystä tällä välinkään alkukieliseen Raamattuun ei ole ilmestynyt kadotus-substantiivia. :D
Mutta kai se on niin, että suomenkielinen Raamattu on oikeampi kuin se koineekreikaksi kirjoitettu. :D
- Anonyymi
Ainoa merkittävä asia maailmassa, johon voi uskoa tai olla uskomatta, on tämä:
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan.
Siksi mitään katolisen kirkon keksimää ja Raamattuun ujuttamaa helvettioppia (jota ryydittävät nämä järkyttävän paskat kadotus-suomennokset) ei ole olemassakaan. - Anonyymi
No mistä on nyt vetäydytty pois, sinultako langan päästä, kun on kotona tylsää.
- Anonyymi
Kyllä sinä voisit välillä vetäytyä jäähylle, et sinä minnekään katoa!
- Anonyymi
Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
Jeesus Kristus- Anonyymi
Älyäisi se Jeesuksenne ottaa rakennukselleen kaveriksi Sunin Teuvon, niin alkaisi jokin asia valmistua.
- Anonyymi
Loppuun asti Jeesuksen armossa ja kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980