Olisivat saaneet sakottaa tuota NAISELTA NÄYTTÄVÄÄ MIESTÄ LISÄÄ, koska TUKKI VIELÄ RISTEYKSEN eikä ymmärtänyt ettei HÄNELLÄ OLE OIKEUTTA PYSÄYTTÄÄ AUTOA KESKELLE RISTEYSTÄ VAIKKA POLIISIT MÄÄRÄÄKIN PYSÄHTYMÄÄN!
Minulle on poliisit sanoneet, että auto pysäytetään sellaiseen paikkaan jossa se ei aiheuta vaaraa muulle liikenteelle eikä ESTÄ MUIDEN NORMAALIA TIEN KÄYTTÖÄ!
En ottanut kuvaa, koska poliisithan oli paikalla ja minä istuin kyydissä joten kyllä 3 todistajaa pitäis riittää!
Vai onko tässä KUNNASSA ERI LIIKENNE SÄÄNNÖT MINULLE SEKÄ MUILLE TIEN KÄYTTÄJILLE!
Joku onnellinen sai EILEN PIKA-VOITON.
18
341
Vastaukset
- Anonyymi
Elämässä on olemassa perussäännöt mutta ethän sie taliaivo ole koskaan kuullutkaan sellaisista.
- Anonyymi
Olen käynyt Ivalossa AUTO-KOULUN joten luuletko, että kehtaan EDES AJAA AUTOLLA!
Tuohan on KUNNIANLOUKKAUS AJELLA IVALOSSA AUTOLLA jos käynyt IVALON AUTOKOULUSSA autokoulun ja saanut AJOKORTIN VIELÄ HEIDÄN OPETUKSELLA!
Välillä kyllä on pakko käydä vanhempien jommalla kummalla autolla kylällä, koska vanhemmat niskuroi ja sanoo mulle : Kyllä joudat itse käydä, koska sulla on sitä varten ajokortti että SAAT AJAA AUTOLLA!
Minä joudun sanomaan tuohon, että : Kokoomuslaisten mielestä se on KUNNIANLOUKKAUS, kun minä lähen ajelemaan autolla koska meillä on POLIITTISIA ERIMIELISYYKSIÄ! Autoilijat on perinteisesti olleet aina SKDL:än KOMMUNISTEJA Lapin Läänissä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt Ivalossa AUTO-KOULUN joten luuletko, että kehtaan EDES AJAA AUTOLLA!
Tuohan on KUNNIANLOUKKAUS AJELLA IVALOSSA AUTOLLA jos käynyt IVALON AUTOKOULUSSA autokoulun ja saanut AJOKORTIN VIELÄ HEIDÄN OPETUKSELLA!
Välillä kyllä on pakko käydä vanhempien jommalla kummalla autolla kylällä, koska vanhemmat niskuroi ja sanoo mulle : Kyllä joudat itse käydä, koska sulla on sitä varten ajokortti että SAAT AJAA AUTOLLA!
Minä joudun sanomaan tuohon, että : Kokoomuslaisten mielestä se on KUNNIANLOUKKAUS, kun minä lähen ajelemaan autolla koska meillä on POLIITTISIA ERIMIELISYYKSIÄ! Autoilijat on perinteisesti olleet aina SKDL:än KOMMUNISTEJA Lapin Läänissä!Saattohan tuo olla sellainen joka EI OLE KÄYNYT Ivalon autokoulua niin eihän voi OSATA AJAA EDES FORDILLA TÄÄLLÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattohan tuo olla sellainen joka EI OLE KÄYNYT Ivalon autokoulua niin eihän voi OSATA AJAA EDES FORDILLA TÄÄLLÄ!
En olis ikinä edes ajanut ajokorttia vaan jättänyt tuon autokoulun kesken, mutta autokoululta soitti sekä määräs käymään AUTOKOULUN loppuun!
Kyllästyin teoriakokeeseen joten päätin, että EN TARVI AJOKORTTIA!
Teoriakokeet muuttu ja pääsin läpi sekä sain ajokortin joka sai aikaan sen, että lopetin kävelemästä sekä pyöräilemästä.
Ajokortti kerta on niin silloin kuuluu AJAA AUTOLLA JOKA PAIKKAAN kerta AUTOKOULUN OPETTAJA MÄÄRÄS sekä VÄITTI, että MINÄ MUKA TARVIN AJOKORTIN!
Kokoomuslaiset EI EDES ARVOSTA Kokoomuksen yrittäjää jonka AUTOKOULUN sentään kävin ja tuokin on KUNNIANLOUKKAUS!
Äitin serkku oli kuulemma Kittilässä autokoulun opettaja, mutta ei hän liity minuun kunnioihin millään tavalla. Ei hän ole väittänyt, etten osaa ajaa autolla ajaa koska hän ei ole opettanut minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olis ikinä edes ajanut ajokorttia vaan jättänyt tuon autokoulun kesken, mutta autokoululta soitti sekä määräs käymään AUTOKOULUN loppuun!
Kyllästyin teoriakokeeseen joten päätin, että EN TARVI AJOKORTTIA!
Teoriakokeet muuttu ja pääsin läpi sekä sain ajokortin joka sai aikaan sen, että lopetin kävelemästä sekä pyöräilemästä.
Ajokortti kerta on niin silloin kuuluu AJAA AUTOLLA JOKA PAIKKAAN kerta AUTOKOULUN OPETTAJA MÄÄRÄS sekä VÄITTI, että MINÄ MUKA TARVIN AJOKORTIN!
Kokoomuslaiset EI EDES ARVOSTA Kokoomuksen yrittäjää jonka AUTOKOULUN sentään kävin ja tuokin on KUNNIANLOUKKAUS!
Äitin serkku oli kuulemma Kittilässä autokoulun opettaja, mutta ei hän liity minuun kunnioihin millään tavalla. Ei hän ole väittänyt, etten osaa ajaa autolla ajaa koska hän ei ole opettanut minua.Kunnianloukkaus rikosilmoitukset tehtiin facebook kirjoittelusta, mutta koska tulin pois FACEBOOKISTA eli poistin itse profiilin niin KUNNIANLOUKKAUS syytteet kaatuu koska en ole siellä kyttäämässä mitä TOISET TEKEE!
En edes kyttäämällä kyttää mitä toiset tekee, mutta EI MINUA VOI PAKOTTAA KÄVELEMÄÄN LAPUT SILMILLÄ sekä ESITTÄMÄÄN KUURO-MYKKÄ-SOKEAA!
Satuin vain näkemään, koska olin menossa kotia ja olin siellä hoitamassa KUNNIALLISESTI TEHTÄVÄÄ joka oli määrätty!
Kunniaa jos loukkaa niin heidän kuuluu määrätä tehtävät joilla heille voi HYVITTÄÄ KUNNIANLOUKKAUKSET, mutta eivät ole ilmoittaneet joten ÄITINI OTTI OHJAT KÄSIIN niin saadaan NÄYTTÖÄ MITEN KUNNIATON SAADAAN KUNNIALLA NÖYRTYMÄÄN sekä KUNNOSTAUTUMAAN!
Kyllä ARVOSTAN äitiäni ja olisin auttanut häntä muutenkin eli tehnyt töitä josta saa PALKKAA, mutta kunniat oli menneet joten ei ollut vaihtoehtoja!
Vankilassa olisin saanut valmiina eikä olis tarvinnut tehdä mitään.
Yli 6000€ maksaa kuukausi vankilassa olo ja minusta tuo on YHTEISKUNNAN VAROJEN TUHLAUSTA, koska ei siellä opi mitään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnianloukkaus rikosilmoitukset tehtiin facebook kirjoittelusta, mutta koska tulin pois FACEBOOKISTA eli poistin itse profiilin niin KUNNIANLOUKKAUS syytteet kaatuu koska en ole siellä kyttäämässä mitä TOISET TEKEE!
En edes kyttäämällä kyttää mitä toiset tekee, mutta EI MINUA VOI PAKOTTAA KÄVELEMÄÄN LAPUT SILMILLÄ sekä ESITTÄMÄÄN KUURO-MYKKÄ-SOKEAA!
Satuin vain näkemään, koska olin menossa kotia ja olin siellä hoitamassa KUNNIALLISESTI TEHTÄVÄÄ joka oli määrätty!
Kunniaa jos loukkaa niin heidän kuuluu määrätä tehtävät joilla heille voi HYVITTÄÄ KUNNIANLOUKKAUKSET, mutta eivät ole ilmoittaneet joten ÄITINI OTTI OHJAT KÄSIIN niin saadaan NÄYTTÖÄ MITEN KUNNIATON SAADAAN KUNNIALLA NÖYRTYMÄÄN sekä KUNNOSTAUTUMAAN!
Kyllä ARVOSTAN äitiäni ja olisin auttanut häntä muutenkin eli tehnyt töitä josta saa PALKKAA, mutta kunniat oli menneet joten ei ollut vaihtoehtoja!
Vankilassa olisin saanut valmiina eikä olis tarvinnut tehdä mitään.
Yli 6000€ maksaa kuukausi vankilassa olo ja minusta tuo on YHTEISKUNNAN VAROJEN TUHLAUSTA, koska ei siellä opi mitään!15kuukautta sitten vapauduin sakko vankeudesta ja laskin niin noin 90 000€ olen tehnyt säästöä vaikka olen Kelan TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAA nostanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15kuukautta sitten vapauduin sakko vankeudesta ja laskin niin noin 90 000€ olen tehnyt säästöä vaikka olen Kelan TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAA nostanut!
Siivous tarkastus oli hyväksytty minun osalta ja Ylävaara oli itse käynyt tarkistamassa.
Lattiat oli pyytänyt konettamaan, mutta minun ei tarvi osallistua tuohon enään.
Eli Inarin vanhan poliisilaitoksen siivouksen olen omalta osaltani NÖYRÄSTI HOITANUT ja kyllä pesin ne vessatkin vaikka OLISIVAT JOUTANEET JUOPOT, RIKOLLISET SEKÄ HEIDÄN TUKIJAT JOUTANEET HOITAA TUON SIIVOUKSEN ITSE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivous tarkastus oli hyväksytty minun osalta ja Ylävaara oli itse käynyt tarkistamassa.
Lattiat oli pyytänyt konettamaan, mutta minun ei tarvi osallistua tuohon enään.
Eli Inarin vanhan poliisilaitoksen siivouksen olen omalta osaltani NÖYRÄSTI HOITANUT ja kyllä pesin ne vessatkin vaikka OLISIVAT JOUTANEET JUOPOT, RIKOLLISET SEKÄ HEIDÄN TUKIJAT JOUTANEET HOITAA TUON SIIVOUKSEN ITSE!Olisin toki mielelläni hoitanut myös nuo vanhan kyttälaitoksen/paskalaitoksen lattiat äitini kanssa NÖYRÄSTI, mutta siskoni poika oli halunnut tulla Espoosta mummon kaveriksi Ivaloon kesätöihin.
Joten minä nöyrästi väistyn niin en syyllisty sentään SYRJINTÄÄN.
Jos peruu tulonsa niin tuo on kyllä TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS joka täyttää myös TÖRKEÄN SYRJINNÄN sekä muitakin rikoksia joita en jaksa nyt luetella!
En sääli edes siskon poikaa jos hän päättää perua töihin tulon tai tulee ja ilmoittaa, ettei hän teekkään vaan minun pitää tehdä äidin kanssa työt jotka hän on sopinut, että tekee koska oli töitä ollut vailla.
- Anonyymi
Itsensä paljastaja
- Anonyymi
Mä sain pikapanon kirkon seinää vasten.
- Anonyymi
No huh! Tuo kyllä jäi minulta KUNNIATTOMALTA näkemättä, kun oot bylsiny kirkon seinää vasten.
Tuollaisesta riettailusta kuuluu kuulemma antaa sakot, koska se on rikollista julkisella paikalla paneskella.
Kunniallisten mielestä tuokin on SALLITTUA.
Muistin muuten justiinsa, että Ukonjärvellä on se yksi levike joka ei ole edes parkkipaikka tai leiriytimisalue.
Siellä oli myös perjantaina taas vaikka, kuinka paljon matkailuautoja parkissa.
Olikohan heillä jotku CARAVAANAREIDEN SEKSI-TAPAAMISET siinä? Autot vähän heilu siihen malliin, että siellä oltiin sämpylää tai lusikkaa menossa.
Minä kunniatonhan en viitsi puuttua tuollaiseen menoon enkä kyllä poliisillekkaan kehtaa ilmoittaa, koska KUNNIANSA LOUKKAIDEN mielestä mikä minusta on rikollista sekä epäsivistävää on heistä SIVISTYSTÄ sekä NORMAALIA TOIMINTAA.
- Anonyymi
Perjantaina oli ainakin 15 asuntoautoa parkissa taas parkkipaikoilla ja heille olis saanut antaa 500€ sakot jokaiselle, koska ei ne ole mitään leirintä-alueita jossa saa nukkua.
Minä kunniaton en kyllä halua alkaa PARKKI-PIKEKSI/ PATEKSI, koska tuollaiset on KUNNIALLISTEN ihmisten tehtäviä vahtia että ihmiset ymmärtää miten Inarin kunnassa matkailijoiden/retkeilijöiden kuuluu käyttäytyä!
Minä en omista edes autoa joten ei ketään voi vaatia pyörällä/kävellen tekemään PUSKAPARKKI RATSIAA!
Minä kyllä osaa hoitaa sakoista valittajien asiat, koska siihen tehtävään ei tarvi autoa vaan AIVOJA joilla ratkaisee asian kaikkien yhteiseksi eduksi.
Minähän saan sentään REHELLISESTI valehdellakin, mutta KUNNIALLISTEN PITÄÄ OLLA REHELLISIÄ SEKÄ KUNNON KANSALAISIA!
Olen kyllä tuonut metsästä ROSKIA pois ja en ole niistäkään kuvia laittanut FACEBOOKIIN sekä ilmoitellut, että ” Täällä on taas joku laiton kaatopaikka!”
Jos viittii kuvata näitä paikkoja ympäri kuntaa ja lätkiä Facebookiin niin pitää antaa itse esimerkkiä ja kerätä roskat pois sekä viedä sinne minne ne kuuluu!
Minä sanoin kotona, että ” Vie jäte-asemalle ja sanot näin xxxxxx xxxxxx xxxxx niin ei niistä tarvi maksaa vaan minulle pitäs maksaa joka sentään viitsin kerätä toisten jättämiä roskia metsästä pois niin eläimet ei loukkaa itseään niihin.”
Joku oli vaihtanut HYDRALIIKKALETKUN ja jättänyt kaikki vanhat osat sinne jotka oli vaihtanut uusiin.
Löysin roskisten vierestä tuon jälkeen AGRIKAATIN jossa oli kuulemma vain TULPPA mennyt.
Siitä mulle sanottiin, että ” Tämähän oli hyvä löytö vaikka et tee täällä mitään!”
Sanoin ” Ei voi tietää, mutta melkeen tonnin maksaa uutena tämä joten paljonkohan ne uudet tulpat maksaa!?”
Hyvästä työstä sain hyvän palkan ja ei voi tietää milloin AGRIKAATILLA joutuu keittämään kahvit tai tekemään ruokaa jos sähköt pitää koko kunnasta katkasta. - Anonyymi
Kyllä saan katsoa miten KUNNIALLISTEN ihmisten mielestä saa toimia, mutta ei se tarkoita sitä että TOIMIN ITSE SAMALLA TAVALLA!
Minä olen ilmoittanut FACEBOOKISSA, että ” TUOMMOSET EI KYLLÄ MINUA EDUSTA JA MINÄ EN SUOSTU TUOLLAISIA EDUSTAMAAN!”
Suomessa on jokaisella IHMISELLÄ VAPAA OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSE KETÄ EDUSTAA JA KETÄ HALUAA EDUSTAA!
Tuota kutsutaan DEMOKRATIAKSI ja se ei ole mikään kunnianloukkaus jos on erimieltä asioista!
Minun isä ei ole edes facebookissa eikä hän käytä nettiä muuhun, kuin pakollisiin asioihin eli puhelimella soittamiseen ja hänellä on vanha Nokia jolla ei pääse edes nettiin. Telkkarin katsomiseen tarvi digipalveluita, mutta netti asiat hoitaa äitini.
Isäni sanoi minulle : Enää nykyisin ei löydy sellaisia joita vois äänestää, koska ei ole kunnon ehdokkaita.
Sanoin hänelle : SKDL puoluetta ei ole ENÄÄ ja ei se ole mikään häpeä olla KOMMUNISTI, mutta se on kyllä häpeä olla kokoomuslainen kommunisti! - Anonyymi
Onhan inarin kunnassakin sekopää vasemmistoliiton porukkaa. Asioivat k kaupassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236