Nykäsen narusta tuon HELEVETIN RUOHONLEIKKURIN käyntiin!
Ilmotan vaan tässä, että se oon minä vaan joka kävelen ruohonleikkurin kanssa vaikka se voi kuulostaa niin, kuin MC MANGERI FINLANDIN HELL’S ANGEL Lauri Petteri IVALO Kiviniemi olis tullut vankilasta lomalle ja kaivanut NAFTALIINISTÄ PAPPA TUNTURIN jolla lähti Kerttuojan SEOLLE kahville, koska ST1 YKKÖS PÖYTÄ on varattu Ivalon vanhojen herrojen kerholle!
Minä meen tuohon pihalle!
7
283
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonkohan näitä MC MANGEREITA oikein on!?
Heidän täytyy olla MC MANGEREITA eli Koppelon motoristeja jotka vaatii minua kunnioittamaan heitä ja itse syrjivät Helvetin Enkeileitä!
Yks oli vielä lehdessä kertonut olleensa PRESIDENTILLE vielä töissä ja kyllä kai Presidentti olis hyväksynyt MC MANGEREIDEN liivit joissa on KOPPELON kuvat… - Anonyymi
Tuskin poliiseja ja rajavartiosta kiinnostaa kuka Helvetin Enkeleiden kanssa tulevassa tappelee, mutta minä en ainakaan liity tuohon!
Olisivat uskoneet Hallituksen puhemies Matti Vanhasta joka kielsi MAALITTAMASTA eduskunnan istunnossa, kun Perussuomalaiset kokoajan maalitteli istuvaa hallitusta!
Minä olin äänestänyt noissa vaaleissa, mutta en voinut äänestää missään vaaleissa koska Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa istuneet/istuvat KOKOOMUS puolueen edustajat tekivät kunnianloukkaus rikosilmoituksia minusta! - Anonyymi
Los Angelin Kingit saapuu pappa Tuntureilla.
- Anonyymi
No, huhhuh!
- Anonyymi
Kuka johtaa Koiraojan porukkaa. Ne on Soliferi miehiä.
- Anonyymi
Helvetti löyty iso piha, kun nykäsin Helvetin RUOHONLEIKKURIN käyntiin kävelin sen kanssa tuossa pihalla.
Piti lopettaa ja sanoin, että : Kyllä jatkan, mutta nyt pidän vähän taukoa ettei mene ihan hullutteluksi nämä hommat!
Lauri Petteri IVALO Kiviniemi MC MANGER Helvetin Enkeli SUOMI osastolta ei ole kyllä tuonkaan vertaa viittinyt KUNNON KONEELLA AJELLA saati edes TALUTTAA mitä minä viittin NAISENA vaikka eläkeläiset vois ihan hyvin itsekkin PÄRISTELLÄ koneella menemään!- Anonyymi
Muistelin, että minä olen ajanut nuorena tyttönä MUMMONI MOPOLLA joten kyllä mopolla pärjää hyvin MC MANGERILLE joka ei edes kehtaa rehellisesti tunnustaa olevansa AITO ja EHTA KOPPELON kyläläinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266