Tarkistetaanko tiliotteita kun velkajärjestely päättyy ? Lisäsuorituksia maksamatta
Velkajärjestely ja tiliotteet
3
792
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitseeko järjestelyn antanut taho mitään tiliotteita, kun käräjäoikeus, maistraatti, ulosotto sekä KELA saa kaiken tarvittavan tiedon suoraan verohallinnolta. Nyt arvon järjestelyssä, ulosottossa ja muussa itse hankitussa paskassa rypevät. En tiedä mitä edellä mainut tahot on säätänyt pienestä rahapelaamisesta järjestelyssä ja ulosotto. Mutta jos teillä on esim. 20000€ järjestellyssä ja saisitte lottovoiton , niin maksaisitteko kaiken ykkösellä vai alkaisitteko veivaamisen välttääksenne itse tekemänne kurasta seuraanneen vastuun ja seurauksen.
Itselläni on tilanne sellainen, että ei ole penniäkään velkaa ja elän pienellä tuella. Olen sinnitellyt ja tiedän kokemusta, että ainakin pankeilla on järjestelmä joka PINGaa asiakasta pankin monitorissa, jos asiakkaan toiminta on hänen viiteryhmänsä huomioiden poikkeuksellista. Minulle pankki on tehnyt kaksi tarkistusta pankin omasta toimesta ja kummallakin kertaa olen saanut kultaisen pinssin pankilta omasta toiminnasta ja sinnittämisestä. Sateenkaaren mitta on pitkä ja sen päässä on aarre. SInnittämisellä pääsee sinne arteen luokse. Jos toimit toisin kuin hyvin tiedät, niin arteen sijaan siellä on jotain muuta. Sitä saa mitä tilaa ja usein elämässään rehellinen on tiukassa paikassa kusessa. Ei asiansa kussut missään kusessa ole vaan odottaa uuttaa alkua. Kyse on vähän samasta kuin koirasta joka on purrut toista koiraa tai ihmistä. - Anonyymi
Tuskinpa tarkastelee tiliotteita.Verotustodistukset kiinnostaa heitä enempi.
- Anonyymi
Siis kenen ajattelit tarkastelevan tiliotteita? Eihän niitä kukaan tarkastele järjestelyn aikanakaan, niin vielä vähemmän sen loputtua. Ulosotto on eri asia. Se voi käydä tilillä, mutta ei velkiksen aikana, kun eihän sinulla silloin ole uo:ssa mitään.
Velkojat voivat kysellä lisäsuoritusten perään. He saavat kyllä verotiedot halutessaan, mutta voivat kysyä sinulta suoraan lisäsuorituslaskelmaa. Heillä on 2v aikaa vj:n päättymisen jälkeen kysyä asiasta. Sen jälkeen se on myöhäistä.
Jos joku velkoja kysyy, saat varmasti sovittua lisäsuorituksen maksusta vaikka erissä järjestelyn päätyttyä. Joten ei hätää.
Itsellä myös rästissä lisiä. Kerrotko tänne, jos joku kyselee perään. Tietäisi vähän varautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112