Pitäsköhän minun hakea tähänki tehtävään vasitellen!?
Tämmöset vaatimukset oli :
Toimistosihteerin toimenkuva on monipuolinen ja tehtäviin kuuluu mm. henkilöstöhallinnon avustavat tehtävät, kokoushallintaan liittyviä tehtäviä, luottamushenkilöitä koskevien asioiden toimeenpano, kokous- ja matkajärjestelyt ja vaalijärjestelyissä avustaminen. Tehtävänku-vaa voidaan muokata tehtävään valitun henkilön koulutuksen ja osaamisen perusteella. Työ alkaa syyskuussa tai sopimuksen mukaan.
Kelpoisuusvaatimuksena on tehtävään soveltuva ammatillinen perustutkinto tai aikaisempi kouluasteinen tutkinto ja työkokemusta toimistotehtävissä. Haemme toimeen henkilöä, jonka vahvuuksia ovat IT-taidot, asiakaspalvelutaidot ja kehittävä työote. Arvostamme oma-aloitteisuutta, huolellisuutta ja joustavuutta.
Minähän kyllä oma-aloitteinen olen ja huolellinen olen sekä tuossa tehtävässä minä kyllä uskallan sanoa, että : Helevetti ei näin saa toimia koska se on kunnianloukkaus!
Olen joustava vaikka en mikään juoppo olekkaan!
Kokouksia en ole kyllä järjestänyt enkä matkoja, mutta oma-aloitteinen työntekijä kyllä osaa nuokin luovia!
Minä olen sentään katsonut televisiosta, kun pääministeri ja Presidentti on pitäneet kokousta Kesärannassa ja ei nuo nyt sentään mitä TÄHTITIEDETTÄ ole!
IT-taidot on riittävät, kun osaa tehdä CV:n ja minähän pystyn olemaan LUOTTAMUKSEN ARVOINEN tehtävässä, kun ilmoitan ROHKEASTI taas nämä facebook kunnianloukkaukset ja painotan VAITIOLOVELVOLLISUUTEEN!!!
Halvemmaksi tulee palkata minut töihin, koska minä olen facebookissa olemista istunut jo sakko vankina!
Siinä saavat samalla IT-taidosta näytteen ja voin sanoa, että : Turha minua syyttää, koska minä EN OLE ALOITTANUT KÄRÄJÖINTIÄ FACEBOOKISSA OLOSTA vaan kyllä nuo on toiset jotka rikosilmoituksia on alunperin alkanut tekemään!
Nyt hakevat Inarin kuntaan toimistosihteeriä.
9
302
Vastaukset
- Anonyymi
Sihteerinä tilaan rihvelitaulut ja liidut sekä sanon : Minä kirjotan nämä huomenna puhtaaksi niin ei tarvi riidellä edes vanhoista asioista vaan nyt luodaan uutta sekä menestyvää kuntaa jossa on turvallinen elää!
- Anonyymi
Katsoin työtodistuksia joissa olin ollut ensin Inarin kunnalla OSASTOAPULAISENA monta vuotta työllisyysvaroilla töissä.
Sieltä olin mennyt Ivalon toimintakeskukseen käsityöntekijäksi, mutta minut siirrettiin nykyisen terveyskeskuksen kanttiin töihin.
Sama työntekijä jätti tulematta sinnekkin töihin joka oli jättänyt vanhainkodille tulematta joten minä pääsin siellä tekemään yövuoroja!
Minä sanoin itseni irti ja lähin Ivalon toimintakeskuksen työpaikasta Norjaan töihin. Tuossa työpaikassa sainkin tietää, että NEITOKAISET olikin kehitysvammaisia jotka naitatti itseään pitkin kylää!
Minua kyllä vähän nauratti, koska he oli minun serkkupoikien morsiammia! En minä ollut heidän kanssa tekemisissä, mutta välillä pyydettiin jompaa kumpaa kuskiksi!
Serkku tyttö oli vannonu, että minä olen kunnolla enkä ala vittuilemaan!
Minulla tuli päissään lievä ÄRRÄ-vika joten kuski auton parkkiin Safarin pihalle ja käveli kotia siitä.
Aamulla kuski käveli ensin serkku tytön luo hakemaan auton avaimet ja käveli Safarin pihalle hakemaan auton!
Mitä se sillä autolla turhaa ajelee jos me istutaan Safarissa juomassa viinaa!
Tuo serkku meni itse siihen halpaan juttuun joka saatanan kerta, kun lähettiin yhdessä juopottelemaan!
Minkäs teet jos PÄRINÄÄ viinaa juot autossa joka sai aikaan sen, että kieliki alko pärähtelemään kunnolla!
Aika harvoin minä rähinä viinaa join, koska rähinä viina juoja oli yleensä mies jonka kanssa olin!
Menin kerran miehen kanssa baariin juopottelemaan. Mentiin päivällä kauppa reissulla kaljalle ja takasin tullessa mentiin juomaan toiset.
Ei tarvinnu illalla enää lähteä, koska minä sain tarpeekseni kun olin istunut PYLVÄÄN takana ja en saanut edes tiskiltä käydä hakemassa juomaa.
2-3 siideriä join ja sanoin lopulta : Mie lähen kotia parvekkeelle ottamaan aurinkoa ja vetämään kalsari-kännejä!
- Anonyymi
sihteeriksi soppii iliman housuja
- Anonyymi
Voisin sihteerinä järjestää heille tutustumis matkan vaikka Timbuktuun ja sanoa : Pippuria ei ole koskaan liikaa joten kannattaa sijoittaa kunnan varoja pippuriin ja perustaa Inarin kuntaan PIPPURI TEHDAS joten menette Timbuktuun liikematkalle niin kyllä minä sihteerinä hoitelen kuntaa sen aikaa ja mietin mihin muuhun kannattaa sijoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sihteerinä järjestää heille tutustumis matkan vaikka Timbuktuun ja sanoa : Pippuria ei ole koskaan liikaa joten kannattaa sijoittaa kunnan varoja pippuriin ja perustaa Inarin kuntaan PIPPURI TEHDAS joten menette Timbuktuun liikematkalle niin kyllä minä sihteerinä hoitelen kuntaa sen aikaa ja mietin mihin muuhun kannattaa sijoittaa!
Lapset opetti mulle aikoinaan, että PIPPURIA ei ole koskaan liikaa.
Ei sitä liikaa ollut vaan lihaa oli liian vähän pippurin määrään nähden, koska en ollut ymmärtänyt että pitää olla 10kiloa lihaa kun emännät tulee koulusta kokkaamaan meille!
Voisin sihteerinä tilata noilta emänniltä INARIN KUULUISAA mikro-marenkia, koska molemmat emännät on sentään Inarin saamelaisia ja Petsamolaisiakin.
Mitä se haittaa jos lautasesta ei irtoa, koska seuraavaan kokoukseen on leivoksetkin valmiina ja minä voin sirotella vähän ströllesiä päälle niin hyvistä leivoksista menee!
Minähän oon sentään Suomen maajoukkueenkin muonittanut yksin ja sanoin kaverille : Painu vittu paistamaan pekonia äläkä tuu tielle pyörimään!
60litraa keitin kaurapuuroa ja kaikki puurot meni ja eivät edes sanoneet : Ei tämmöstä mössöä voi syödä!
Minun lapsetki oppi tykkäämään kaurapuurosta tuon jälkeen, kun he sai tietää heidän äiti on keittänyt Suomen maajoukkueelle puuroa ja he hiihtivät Inarissa kultaa, koska oli niin hyvää puuroa keitetty!
Minun äiti ei suostunut tulemaan kaveriksi, koska hän varmaan aavisti että minä haukun hänetkin.
Lomakylässä oli tarjoilu keikka ja minä sanoin äidille sekä kokille : Latokaa ruokaa lautasille niin minä vien pöytiin lautaset!
Sain kuulla tuosta sen jälkeen, että minä oli kuulemma alkanut pomottaan!
Sanoin : En varmasti pomottanut koska tein yksin melkeen kaikki työt ja ei pomot toimi noin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet vaalit tulossa koska Kunnassa istuu luottamustehtävissä ihmisiä jotka ei saa edes olla päättämässä kuntalaisten asioista!
Suomen perustuslaissa lukee pykälät vaalikelpoisuudesta ja he ei saa ajaa omia etuja eikä oikeuksia!
Minä olen jättänyt äänestämättä ja se ei ole mikään kunnianloukkaus!
Se on kunnianloukkaus jos EI OSATA PERUSTUSLAKIA LUKEA vaan päätetään itse miten toimitaan!
Täällä ei voi toimia poliittisesti, koska se on IHMISOIKEUKSIEN SYRJINTÄÄ!
Painukoot helevettiin politikoimaan, koska tuo ei toimi täällä vaan he ovat kaikki KOMMUNISTEJA jotka hakee vain itselleen TALOUDELLISTA hyötyä!
Jos he ajattelis kaikkien parasta niin meillä olis palvelut tässä kunnassa niin, kuin kuuluu!
Ilmeisesti minun pitää antaa Inarin kunnalle sama lupaus jonka annoin Utsjoen kunnalle, kun hain kunnanjohtajan paikkaa ja ilmoittaa ” En voi ottaa paikkaa vastaan, koska jääväsin itseni ulos ja kyllä minä elän tällä Kelan työttömyyspäivärahalla niin voitte söheltää sillä mielin, että vankilassa pysyn varmasti hautaan asti!” - Anonyymi
Muistelin niin eikö se sihteerin paikka ole semmonen jossa taputetaan perseelle miehiä ja sanotaan : Minä olen tehnyt kaikki valmiiksi joten menet kokoukseen reippaasti vaan esittämään asiat!
Minä voin sihteerinä muka mennä perästä korkkarit jalassa ja nilkoissa on GORILLA TEIPPIÄ tukena, etten vahingossa nyrjäytä nilkkaa!
Kyllä meiltä varmaan löytyy jotku Jeesuksen aikaset polvituet niin ei polvi muljahda pois paikalta!
Minulla on sentään URHEILIJAN HEMOGLOBIINI ja LASSE VIREENIN verenpaineet vaikka lihava olenkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelin niin eikö se sihteerin paikka ole semmonen jossa taputetaan perseelle miehiä ja sanotaan : Minä olen tehnyt kaikki valmiiksi joten menet kokoukseen reippaasti vaan esittämään asiat!
Minä voin sihteerinä muka mennä perästä korkkarit jalassa ja nilkoissa on GORILLA TEIPPIÄ tukena, etten vahingossa nyrjäytä nilkkaa!
Kyllä meiltä varmaan löytyy jotku Jeesuksen aikaset polvituet niin ei polvi muljahda pois paikalta!
Minulla on sentään URHEILIJAN HEMOGLOBIINI ja LASSE VIREENIN verenpaineet vaikka lihava olenkin!Minähän olen OLYMPIA MESTARIKIN!
Matti Nykänen on kuollut, mutta minä olen sentään ELOSSA!
Mika Myllyllä hiihti Naganonissa perinteisellä tyylillä 30kilometrin matkalla OLYMPIA KULTAA!
Minä olin Ivalossa samaan aikaan synnyttämässä tyttöä ja kyllä sekin YHDESTÄ 30kilometrin hiihtolenkistä menee!
Myllyllä on kuollu ja hän juoksemaan jängällä vasta paljon myöhemmin mitä minä!
- Anonyymi
Luin ilmoitusta uudelleen!
Luki näin ” Inari on elinvoimainen ja kansainvälinen 7000 asukkaan matkailukunta
upean luonnon keskellä, 1,5 tunnin lentomatkan päässä Helsingistä. Inarin kunnassa sijait-sevat Saariselän matkailukeskus, jylhä Inarijärvi sekä mahtavat erämaat.
Inari on osa saamelaisaluetta. Kunnan palvelut sekä talous ovat hyvässä kunnossa ja elinkeinoelämä on voimakkaassa kasvussa. ”
Helvetti minä asun Ivalossa enkä Helsingissä!
Ei mulla ole edes lentolupakirjaa enkä omista lentokonetta enkä helikopteria!
Lentokoneen siivouksilla ei kyllä paikka aukea vaikka olis Turkin nykysen Presidentin vessan pyyhkinyt ja pyllistänyt sille samalla, kun oon roskan nostanut lattialta.
Saattohan se olla, että Suomi ja Ruotsi pääsi NATOON kun menin tuosta lentokone siivouksesta kirjoittelemaan!
En siitä ole käräjöinyt vaikka ihan varmasti kattovat persettä, mutta Haloska ei huolinut Turkkia EU:hun joten ei voinut oikein alottaa mitään seksuaalista ahdistelu kamppanjaan!
Hyvä perse vissiin oli jos vieläkin muisti ja ovet NATOON läsähti auki ja Haloska veteli Salea perässä sekä ilmotti : Nyt turpa kiinni ja NATOON mennään, koska Petsamolainen on pessyt vessan ja pyllistänytkin vielä PASKALLA PALKALLA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256