Teiltä anarkisteilta unohtuu sellainen asia kuin että itse olette järjestäneet nämä puukotukset suomeen. Koska matut tämän ovat aloittaneet teiltä unohtuu omat virheenne ja siitä syytetään nyt "äärioikeistoa" Mitä enempi matuja sitä enempi tulee puukotuksia ym. rikoksia. Se on anarkistien ihan turha syytellä muita jos alkaa suomalaiselta pinna palaa ihmeen kauan siinä olikin jo mennyt, mutta tämä kaikki on vasta alussa. Tänne tulee afrikasta porukkaa elätettäväksi vaikka sitä on jo ihan tarpeeksi omasta takaa, niin kyllä siinä suomi pinna palaa kun alkaa jäädä omassa maassaan 2-luokan kansalaiseksi, mutta sitähän ei ole vajaa älyinen anarkisti tajunnut. Se kuvittelee vain kaikki pystyvät asumaan saman katon alla!
Että sillä lailla
Anonyymi-ap
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että hyvää jussia sinullekin. Haetko kirjoitteluillasi vauhtia seuraaviin väkivallantekoihin ja niihin yllyttämisiin. Anonyymi-ap on yksi varoittava esimerkki siitä mihin persut pyrkii. Juuri tällaisiin tekoihin mitä viikolla on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2997407Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725736Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1493598Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473417Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831766Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321747- 421404
- 221371
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611359En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141246