Minähän olen yrittäjän oppisopimuskoulutuksessa ja minä itseopiskelun, koska ei tähän ole kuulunut rahoitusta.
Positiivistä on se, että minä pääsen etulyönti asemaan, mutta EI TIPU KYLLÄ KIITOSTA HEILLE jotka ei ole kantaneet vastuuta eivätkä ole toimineet LUOTTAMUSTEN arvoisesti.
Inarin kunnasta on kyllä hyvä antaa näyttö ja eli tehdä työt loppuun, kun EI OLE TOIMUNUT LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ EIKÄ YRITTÄJÄNÄ vaan MAANNUT ” PERSE HOMEESSA” KOTONA!
Minähän onnistuin vielä vetasemaan Nordean pankin Ivalosta mukaan ja KELAN, koska minulle vain sattu jotain.
Ei tuo minua haitannut, koska minä pääsi tuon asian kautta selvittämään miten toimitaan jos noin käy.
Jos en olis asunut vanhempien luona vaan yksin jossain toisella paikkakunnalla niin en välttämättä olis selvinnyt, koska asian hoitamisessa oli ongelmia.
En tuntenut kyseistä naista jonka kanssa KELALLA juttelin ja hän katso minua sekä sano : Työiässä oleva ihminen ja oot työttömänä joten miten tuo on mahdollista!?
Vastasin : Olen kohta ollut 4vuotta työttömänä, koska ei minulle tarjottu edes TYÖLLISTÄMISTUELLA töitä.
Toinen asiakas sano mulle : Piiskuntie 5 on nykysin työvoimatoimisto.
Minä sanoin hänelle : Vastahan ne avas sen toimipisteen tähän taloon joten ei kai ne Piiskuntielle ole takaisin menneet.
En ole kertaakaan käynyt Ivalon työvoimatoimiston virkailijan luona työttömyys asioita hoitamassa.
Rovaniemi hoitaa minun asioita ja ammatinvalinnan psykologi on minun omasta tahdosta mukana työvoimatoimiston asioissa.
Hän on luvannut olla mukana myös jatkossa tarvittaessa.
Sanoin viimeksi palaverissa, kun oltiin : Kyllä kai tällä tiimillä pitää palaveria vaikka huvikseen, koska nämä ns terapeuttisia keskusteluja joissa ihmiset ymmärtää myös minua ja sen että minä näen asiat toisella tavalla.
Ei heistä kukaan ole facebookissa joiden kanssa palaverissa olen istunut eikä he käytä muitakaan some kanavia.
He ei saa puhu minun asioista eikä edes luottamustoimessa mainita, että minä olen palaverissa ollut hänen kanssa ja kertonut jotain mikä liittyy Inarin kunnan luottamustoimessa olevaan.
Siellä missä minä olen räkyttänyt sekä vittuillut ja saanut KÄRÄJÄT AIKAAN EI KYLLÄ REHELLISTÄ PÄIVÄÄ OLE NÄHTY!
Saamelaisalueelle sekä porojen laiduinmaille RAKENNETAAN MATKAILUYRITYKSIÄ.
Ei uskos, että meillä on LUONNONSUOJELUALUEITA kunnassa ja vielä NATURALLA suojattu suuria alueita!
En kyllä välttämättä näihin LUONNONSUOJELU asioihin lähde näyttöä antamaan vaan ihmisten asioihin keskityn, koska EN TIETÄÄKSENI ELÄIN OLE!
Lainaten erään vanhemman saamelais miehen sanoja ” Suojatkaa ihmiset ensin itsenne!”
Sain RÄJÄYTYSLUVAN, mutta en räjäytä DYNAMIITILLÄ koska nyt räjähtää varmaan maan kuululla VITUN VOIMALLA!
Tämä on aika hyvä käräjä asia kaikesta huolimatta.
9
300
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi EN OLE MINÄ ALOITTANUT NÄITÄ KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÖINTEJÄ FACEBOOK asioista vaan eräät toiset.
Kunnianloukkaus syytellä ei oltu estetty minua äänestämästä vaan tuo vaikutti ehdokkaaksi menemästä, koska käräjöinnit on RASKAITA asioita ja jos tuollaisia pitää toistuvasti olla istumassa käräjillä niin ei siinä paljon muuhun jää enää aikaa koska et voi edes tietää, että meneekö rikostutkinnat syyttäjällä läpi joka nostaa lopulliset syytteet!
Kunnianloukkaus rikosilmoituksella pystytään estämään ihmistä pyrkimästä tehtäviin joissa heiltä vaaditaan nuhteetonta taustaa.
Mikko Kärnän kunnianloukkaus käräjät hovioikeudessa pitäis olla muistaakseni tänä SYKSYNÄ myös jos oikein muistan!
Kärnä ei ole enää kansanedustaja ja kunnanjohtajilla ei ole suojaa, mutta YHDENVERTAISUUTTA kyllä on!- Anonyymi
En ole myöskään kieltänyt somettamista vaan minusta hyvä, että suomalaiset osaa keskustella Somen kautta ILMAN POLIISIA SEKÄ TURHIA KÄRÄJÖITÄ!
2 jotka olis ehdottomasti laittaa myös käräjille minun kanssa kunnioista käräjöimään oli jostain syystä pudotettu pois.
Voitin väittämän, että SUOMALAINEN NAINEN voi raiskata SAAMELAISEN MIEHEN.
Miten hän voi tuon tehdä?
Opettamalla SAAMEN KIELTÄ vaikka hän ei ole SAAMELAINEN.
Tuo on kunnianloukkaus saamelaisia sekä minua kohtaan, koska minä olen myös saamelaisia sukuja mutta minä olen suomalaistunut.
Äidin suku on saamelais sukua alunperin, mutta saamelaisuuden väheneminen teki meistä Ruijan suomalaisia kveenejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole myöskään kieltänyt somettamista vaan minusta hyvä, että suomalaiset osaa keskustella Somen kautta ILMAN POLIISIA SEKÄ TURHIA KÄRÄJÖITÄ!
2 jotka olis ehdottomasti laittaa myös käräjille minun kanssa kunnioista käräjöimään oli jostain syystä pudotettu pois.
Voitin väittämän, että SUOMALAINEN NAINEN voi raiskata SAAMELAISEN MIEHEN.
Miten hän voi tuon tehdä?
Opettamalla SAAMEN KIELTÄ vaikka hän ei ole SAAMELAINEN.
Tuo on kunnianloukkaus saamelaisia sekä minua kohtaan, koska minä olen myös saamelaisia sukuja mutta minä olen suomalaistunut.
Äidin suku on saamelais sukua alunperin, mutta saamelaisuuden väheneminen teki meistä Ruijan suomalaisia kveenejä.Ruijan suomalainen kveeniys EI OLE KATKENNUT minun kohdalla, koska PAATSJOKI kuuluu Inarin kuntaan!
- Anonyymi
Ei me mitään PATOA tarvita, koska mehän saadaa LOHIVERKKO kyllä poliisien ja rajavartioston kanssa vedettyä ihan omalla porukalla Paatsjokeen.
Pyyntiveristen kirjassa lukee kaikki tarvittava tieto ja REHELLINEN PYYTÄJÄ kalastaa vaikka rajavartioston ja poliisien kanssa niin ei tarvi pelätä toimivansa epärehellisesti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me mitään PATOA tarvita, koska mehän saadaa LOHIVERKKO kyllä poliisien ja rajavartioston kanssa vedettyä ihan omalla porukalla Paatsjokeen.
Pyyntiveristen kirjassa lukee kaikki tarvittava tieto ja REHELLINEN PYYTÄJÄ kalastaa vaikka rajavartioston ja poliisien kanssa niin ei tarvi pelätä toimivansa epärehellisesti!Minä luen mielummin OIKEASTA KIRJASTA joka on painettu kirjapainossa kirjaksi jota voi lukea ilman FACEBOOKKIA tai muitakaan SOME kanavia aiheesta MITÄ MINULLE OIKEESTI ON KUULUNUT KOKOAJAN!
Paatsjoessa on kuulemma niitä HELMIÄKIN ja kyllä me ollaan niitäkin pyydetty aikoinaan PERINTEISEN KULTTUURIN mukaan niin, kuin rapuja sekä kaikkia muita herkkuja!
Jos ei muuta niin loppuu ainakin tappelut, koska Paatsjoelle ette tuu tappelemaan kalastuksesta tai muustakaan!
Kalastus perustuu siellä RAUHAAN sekä TURVALLISUUTEEN tulevassa ja sinne ei tarvi tulla edes katselemaan!
Tuo on minun ja valtion välinen salaisuus mitä Paatsjoella ja sen rannoilla tulevassa tapahtuu!
Suomen valtio on luvannut rauhan, mutta täällä ei ole rauhaa näkynyt! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luen mielummin OIKEASTA KIRJASTA joka on painettu kirjapainossa kirjaksi jota voi lukea ilman FACEBOOKKIA tai muitakaan SOME kanavia aiheesta MITÄ MINULLE OIKEESTI ON KUULUNUT KOKOAJAN!
Paatsjoessa on kuulemma niitä HELMIÄKIN ja kyllä me ollaan niitäkin pyydetty aikoinaan PERINTEISEN KULTTUURIN mukaan niin, kuin rapuja sekä kaikkia muita herkkuja!
Jos ei muuta niin loppuu ainakin tappelut, koska Paatsjoelle ette tuu tappelemaan kalastuksesta tai muustakaan!
Kalastus perustuu siellä RAUHAAN sekä TURVALLISUUTEEN tulevassa ja sinne ei tarvi tulla edes katselemaan!
Tuo on minun ja valtion välinen salaisuus mitä Paatsjoella ja sen rannoilla tulevassa tapahtuu!
Suomen valtio on luvannut rauhan, mutta täällä ei ole rauhaa näkynyt!Nyt lähen Juhannusksen viettoon koska olen ratkonut jo asian joten Juhannuksen jälkeen alan töihin…
Jos olen vielä hengissä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lähen Juhannusksen viettoon koska olen ratkonut jo asian joten Juhannuksen jälkeen alan töihin…
Jos olen vielä hengissä!Siellä missä minä tulevassa asun ei tarvi nettiä eikä puhelinta, koska meillä eläminen perustuu TURVALLISUUTEEN ja meillä EI JUORUAJIA TARVITA!
Meillä osataan toimia ilman nettiäkin, koska netin kautta vuodetaan kaikki asiat ja SYYTETÄÄN MINUA vaikka itse vuotavat yrittäjänäkin kaikki asiat!
- Anonyymi
Älä huku
- Anonyymi
Jos ois jolkaki adhd niin hällä olis kauhea toimintatarmo kuin durasepupulla.talon piha olisi siisti eikä viidakko.varmaan sisus samanlainen kaaos?aika kuluisi siivoamiseen eikä naputteluun.oisko diag väärä?autokin oiisi pesty ja siivottu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236