Voiko hevosta viedä suihkuun? Saunaan? Poreammeeseen? Kreikkalaiseen saunaan uimahalliin?
Haluaisin hevosen (Willem 2) nauttivan elämästä enemmän ja tarjota hänelle kunnon nautinnon.
VOIKO HEVOSTA?
7
687
Vastaukset
Nyt se sit varmistu että se "auttakaa aloittelijaa" oli vitsi. Vaikka kyl mä olin jo 100% varma..
- juubeli
Ahahah! Tosi hauska vitsi! Kiitos! Ahahah!!
- ccd
okei..mikä toi kysymys on
- Flikka
Kukaka estää...
Suomessa on ainakin kaksi hevosia varten rakennettua saunaa. Saunominen rentouttaa hevosta. Miksei Kreikkaliseenkin saunaan edellyttäen, että se on hevosta varten rakennettu. Kunnalisiin uimahalleihin hevosta ei voi viedä, mutta näin kesäisin niitä voi uittaa järvessä ja hevosille on omia uima-altaita. Suosittelisin myös Willem 2:lle hierontaa ja ulkoilua suurella laitumella heppaystävien kanssa, ne piristää kummasti.
Leikkiheppoja voi ottaa mukaan omaan saunaan (myös Kreikklaiseen), samoin ne ovat tervetulleita uimarannoille. Uimahallin nekään eivät ole tervetulleita. - skullskal
Ainahan voi yrittää...
- Hjullu
Tietenkin voi. Muista valita mahdollisimman suuri uimahalli, ja vie hevosesi aulaan. Jos hevosesi on eri sukupuolta kuin sinä, selosta sille että menee vaihtamaan uimapuvun ja tapaatte altailla. Helppoa. Muista myös laittaa hevoselle uimalasit.
Hjullu kirjoitti:
Tietenkin voi. Muista valita mahdollisimman suuri uimahalli, ja vie hevosesi aulaan. Jos hevosesi on eri sukupuolta kuin sinä, selosta sille että menee vaihtamaan uimapuvun ja tapaatte altailla. Helppoa. Muista myös laittaa hevoselle uimalasit.
Niin ja kellukkeitakin voisi ehkä miettiä jos ei "willem" osaa uida... LOL!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144