Neljän aikaan. Tulipas raikas olo! Niissä on viilentäviä ja hoitavia aineita, geeleissä.
Ajoin parran keskellä yötä
12
832
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen tätä muillekin. Kesäyön parranajoa.
Yö? Klo4 on aamu. Pitääkin ottaa tavaksi ajaa tuo kamala parta klo 4. Ehkäpä minäkin näytän sitten taas naiselta.
- Anonyymi
Katohan susi kaivo vanhan nikin naftaliinista! 😄
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö meinaat? 😁Kannattaa ottaa pikkuiset lääkitykset noihin harhoihin.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ei se tartte kuulemma lääkitystä. Itse kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä näppärä kun tunnistat miehen nikit, sellaisesta monotoniasta ei voi kyllä fiksumpi edes erehtyä, suosittelen😉
- Anonyymi
Joo eihän tämä MIES ole yhtään läpinäkyvää tämä multinikkeily
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä näppärä kun tunnistat miehen nikit, sellaisesta monotoniasta ei voi kyllä fiksumpi edes erehtyä, suosittelen😉
Mutta ku toinen on niin varma itsetäään🤭
Anonyymi kirjoitti:
Joo eihän tämä MIES ole yhtään läpinäkyvää tämä multinikkeily
No sovitaan sitten niin. Voin olla tänään susi. Oletko nyt tyytyväinen? Tosin joskus aikoinaan mun piti olla Randomi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tartte kuulemma lääkitystä. Itse kertonut.
Siinä on kyllä tuotuuden siemen. Jos ei ole käynyt lääkärissä, niin on terve kunnes toisin todistetaan.
Hahah 😅
- Anonyymi
Mitäs vehkeitä käytät parranajoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917