Katsokaapa tästä millaista tansseissa oli 1988. Ei näy kauheasti tanssikurssilaisia tai tanssiharrastajia.
https://www.youtube.com/watch?v=CCR4aYnlABI
Ja verratkaa millaista on nykyään. Lavoille ei ole asiaa ilman vuosien tanssikursseja ja vakavaa tanssiharrastusta.
Tanssit ennen ja nyt
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
Jep ja tuon -90 luvulla alkoikin jo alamäki kun kurssit tuli muotiin
- Anonyymi
Kyllä niitä säännöllisesti tanssia harrastavia oli ennenkin, mutta meno oli suvaitsevampaa ja iloisempaa ilman typeriä tämän päivän vaatimuksia.
- Anonyymi
2010 vuosikymmenen taite oli pahinta nirppis aikaa lavoilla , nyt vaihtoaskeleella voi vedellä taas kaikki. Tuolloin daami saattoi asiasta huomauttaa. Itse aina totesin että voin viedä neidin takaisin riviin, parhaassa tapauksesa sai uudet nuhteet.
- Anonyymi
1980-luku oli tanssin kulta aikaa ja vielä 1990-luku. OI NIITÄ AIKOJA, ne tahtoisin niin elää uudelleen...
- Anonyymi
En ole koskaan käynyt tanssikursseja, ja olen yksi parhaita tanssijoita suomen lavoilla ja meitä itse oppieita riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038